Türk Kızılayı Genel Başkanı Ahmet Lütfi Akar, maden sularında "
Türk Kızılayı" ifadesi yerine sadece "
Kızılay" yazma kararıyla ilgili olarak, "Kızılay Maden Suyu logosu, 80 yıl kullanılmış bir logodur. Yapılan araştırmalarda, kamuoyunun çoğunluğu tarafından bu logonun benimsendiği ve satın alma algısının daha yüksek olduğu anlaşılmıştır. Değişimin nedeni de budur" dedi. Akar kurumun genel merkezinde düzenlediği basın toplantısında, Türk Kızılayı'nın kurumsal kimliğinde en ufak bir değişim olmadığını vurgulayarak, "Türk Kızılayı, toplumun her kesimine, tüm siyasi düşüncelere eşit mesafededir. Bu nostaljiye dönüş, sadece ürün markasından ibarettir" ifadelerini kullandı.
ANKARA