X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Kasıtlı 'çifte yönetici' yalanı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Kasıtlı 'çifte yönetici' yalanı

  • Giriş Tarihi: 18.7.2014

Bazı gazetelerde yer alan, Turkuvaz Medya Grubu eski yöneticisi İbrahim Eren'le ilgili haberlerin yalan olduğu ortaya çıktı. TRT Genel Müdür Yardımcısı olarak atanan Eren'i halen ATV Avrupa Kanalı'nda genel müdür olarak gösteren ve bu usulsüz durumu Başbakan Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan'la ilişkilendiren haberlerin kasıtlı olarak yapıldığı, yıpratmaya dönük olduğu bildirildi. Turkuvaz Medya Grubu'ndan yapılan yazılı açıklamada, Eren'in 11 Temmuz 2013 tarihi itibariyle ATV Avrupa Kanalı'nın genel müdürlüğü görevinden ayrıldığı ve grupla hiçbir ilişiğinin kalmadığı belirtilirken, şöyle denildi: "Bugüne kadar hakkımızda yaptıkları birçok asparagas haber nedeniyle sayısız tekzip yayımlamak zorunda kalan bir kısım medya organlarınca ve bir takım kişilerce, gerçek dışı bilgiler kullanılarak medya grubumuzun yıpratılmaya çalışılması, bu kişi ve kurumların kötü niyetli yaklaşımlarının devam ettiğinin açık göstergesidir. Bu gerçek dışı beyan ve bilgiler ile kamuoyunu yanıltmaya çalışan kişi ve kurumlar hakkında hukuken sahip olduğumuz haklar sonuna kadar kullanılacaktır."