Cumhurbaşkanlığı seçiminde sandık başlarından sonuçları yayınlayan Anadolu Ajansı (AA) ile Cihan Haber Ajansı (CHA) arasında yaşanan rekabette, "sonuç aşırma" şaibesi gündeme geldi. Seçim günü ilk etapta AA sandıkların yüzde 42'sini, Cihan ise yüzde 14'ünü açabilmişti. AA ile CHA arasındaki bu farkın hızla kapatılması, "CHA, AA'nın açıkladığı rakamları mı aşırdı?" sorusunu gündeme getirdi. AA "veri aşırma" konusunda teknik inceleme başlattı. Cihan'ın açıkladığı rakamların, YSK'nın yayın yasağını kaldırdığı süre boyunca 12 kez yüzde 100'ün üzerine çıktığı tespit edildi. AA'nın sandık sonucu servisinin yavaşladığı dakikalarda Cihan'ın da yavaşlaması, "veri aşırma" iddialarını kuvvetlendirdi.