X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Bugün Gazetesi'nin haberi yalan çıktı!
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Bugün Gazetesi'nin haberi yalan çıktı!

  • Giriş Tarihi: 12.10.2015 17:04 Güncelleme Tarihi: 12.10.2015 17:26
Bugün Gazetesi'nin haberi yalan çıktı!
Bugün Gazetesi'nin haberi yalan çıktı!

’ye yakınlığı ile bilinen 7 TV kanalının Digiturk’ten çıkarılmasının yankıları sürüyor. Doğan ve FETÖ medyasının başlattığı kara propaganda sonuç vermedi. Bugün Gazetesi’nin "168 bin kişi aboneliğini iptal ettirdi” haberi yalan çıktı. Digiturk’ten alınan bilgilere göre, FETÖ’ye yakın TV kanallarının Digiturk’ten atıldıktan sonra 2400 kişi Digitürk aboneliğini iptal ettirdi.

Gülen örgütüne yakınlığı ile bilinen 7 TV kanalı Tivibu'dan sonra Digiturk'ten de atılmasının yankıları sürüyor.

FETÖ MEDYASININ DİGİTURK'TEN ÇIKARILMASINA EN BÜYÜK TEPKİ DOĞAN'DAN GELDİ

Digiturk yönetiminin aldığı bir kararla FETÖ'ye yakınlığı ile bilinen 7 TV kanalının platformdan çıkarılmasına en büyük tepki Doğan medyasından gelmişti. Doğan medyasının neredeyse tamamı Digiturk'ü protesto ederek aboneliklerini iptal ettirdiklerini yazarken, Ertuğrul Özkök ve Ahmet Hakan köşelerinin neredeyse tamamını bu konuya ayırarak FETÖ medyasına destek verdi.
FETÖ TV'LERİ İKİ PLATFORMDAN KALDIRILDI

AVEA'DA DA AYNI KARA PROPAGANDAYI YAPMIŞLARDI

Avea'nın bir tanıtım toplantısını sabote eden Cihan muhabirinin etkinlikten çıkarılmasından sonra medyası Avea hakkında kara propaganda başlatmıştı. Kara propagandanın hemen ardından yapılan açıklamada Avea'nın bir yıldır FETÖ medyasına reklam vermediği, bu yüzden karalama kampanyası başlatıldığı ortaya çıkmıştı. FETÖ medyasında başlatılan "Avea aboneliğinizi bitirin" talimatı örgütte yankı bulmamış, aboneliğini iptal ettiren kişi sayısı birkaç yüz kişi ile sınırlı kalmıştı
GÖZLER TÜRKSAT'A ÇEVRİLDİ

SADECE 2400 KİŞİ DİGİTURK ABONELİĞİNİ BİTİRDİ!

FETÖ ve Doğan Medyası'nın birlikte başlattığı "Digiturk aboneliğini bırakın" kampanyasına, örgüte yakınlığı ile bilinen Bugün Gazetesi kara propaganda ile destek verdi. "168 bin kişi Digiturk aboneliğini bıraktı" manşetini atan Bugün Gazetesi'nin yalanı kısa sürede ortaya çıktı. Digiturk'ten alınan bilgilere göre FETÖ'ye yakın TV kanallarının Digiturk'ten çıkarılmasından bugüne kadar sadece 2400 kişi Digiturk aboneliğini bıraktı.

FETÖ VE DOĞAN'IN KARA PROPAGANDASI İTİBAR GÖRMEDİ

Avea'da olduğu gibi Digiturk'e yönelik kara propagandada birlikte hareket eden Doğan ve FETÖ medyasının kampanyasına halk itibar etmedi. Halk üzerinde hiçbir itibarı kalmayan bu iki medya grubunun başlattığı bitirme kampanyası sadece 2400 kişi ile sınırlı kaldı.
Sabah.com.tr