Adana'dan bir başka şikâyeti ise TEDAŞ'tan aldım.
Okurumuz ayrı zamanda meslektaşım.
Geçtiğimiz günlerde TEDAŞ'a işi düşmüş.
Aslında çalışmalardan çok memnun olduğunu dile getirdi.
Görevlilerin çok nazik, iş bitiriciliklerinden söz etti.
Fakat bir yere takılmış, bizimle paylaştı.
Diyor ki:
"TEDAŞ'ın çehresi çok hoşuma gitti. İnanın vatandaşlara karşı gösterilen ilgi takdir edilecek cinsten.
Girişte hemen sağ tarafta Halkla İlişkiler birimi de kurulmuş.
Buradaki arkadaşa bir şey soruyorsun, seni tersliyor.
Madem bu birim oraya konulmuş, sorunları da dinleyecek, yönlendirecekler de.
Oradan terslenen insanlar haliyle danışmaya gidiyor. Bu da kuyruk oluşmasına neden oluyor.
İlgililerin bu sıkıntıyı çözeceğini düşünüyorum."
Şikâyet böyle. Köşeme taşıdım, çözüme kavuşacağını düşünüyorum.