Türkiye'nin en iyi haber sitesi

MELİH ABİ: Vatandaşı saatlerce sırada bekletmemek lazım

Giriş Tarihi: 8.2.2013
TEDAŞ Demirköprü Şubesi'ndeyim. Bir abonelik işimiz var. Başmühendis Ali İhsan Özdemir'in yanında oturuyoruz. Ali İhsan bey güler yüzlü sempatik bir insan. Tabii ki diğer ekip de. Sıra fişi alıyorsunuz, eskiden saatlerce beklediğiniz ama yine de sonuca ulaşamadığınız işiniz 10, bilemediniz 15 dakikada bitiyor. Bu arada abonelik işlemini yaptıran bir beyefendi odaya girdi. Kendini tanıttıktan sonra o da benim gibi işleminin kısa sürede bitmesine hayret etmiş teşekkür ediyor. Diyor ki: "Ali İhsan bey ben abone olmak için buraya geldim. O kadar güzel bir sistem kurulmuş ki fişimizi aldık, sıramıza girdik. Hiçbir sorun yaşamadan işlemimiz hemen bitti. Emeği geçenlere teşekkür ediyoruz." Ben de bu durumu görünce keşke diğer kamu kuruluşlarında da insanların işleri bu kadar kısa sürede çözümlense diye düşünmedim değil. İnsanları saatlerce sırada bekletmedikleri için Mahmut Dalkır ve ekibine ben de teşekkür ediyorum.

İLİŞKİLİ HABERLER
ARKADAŞINA GÖNDER
MELİH ABİ: Vatandaşı saatlerce sırada bekletmemek lazım
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz