Adana
Büyükşehir Belediyesi'nde yeniden düzenlenen Halkla İlişkiler biriminde görev yapan uzman personel, vatandaş çayını kahvesini içerken, sorunu çözüyor, şikâyetleri ilgili birimlere ulaştırıyor. "Vatandaş odaklı hizmet" anlayışı ile yenilenen Halkla İlişkiler birimi, Adanalıların Büyükşehir Belediyesi'nde ilk uğrak yeri haline dönüştürüldü.
ALO 153 BÜYÜKŞEHİR HATTI
Öte yandan herhangi bir nedenden dolayı Büyükşehir Belediyesi'ne gelemeyen vatandaşlar da sorunlarını "Alo 153 Büyükşehir" hattını arayarak çözebiliyor. Büyükşehir Belediyesi ile herhangi bir işi ya da işlemi olan vatandaşlar Alo 153 hattını arayarak, sorularına yanıt alıyor, taleplerini iletebiliyor.
GÜNDE 400 İŞLEM
Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Zihni Aldırmaz, Adanalılara daha iyi hizmet verebilmek için sürekli arayışta olduklarını belirterek "Günde 400 civarında işlem yapılıyor, "Buradaki personelimiz diğer birimlerle koordineli bir şekilde çalışarak, vatandaşların sorunları dinleniyor, çözmeye çalışıyor" dedi.