Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Osmaniye'nin fıstığı yeni imajıyla da tuttu

Giriş Tarihi: 9.5.2013

Osmaniye Valiliği'nin yaklaşık 15 işlenmiş ürüne dönüştürdüğü yer fıstığı yeni kimliğiyle beğenildi

Osmaniye'nin dünyaca ünlü yer fıstığı, artık sadece kavrulmuş kuruyemiş olarak değil, işlenmiş gıda olarak da 'Beymail' markasıyla sektörde kendini gösteriyor. Osmaniye Valisi Celalettin Cerrah'ın bundan 3 yıl önce hayata geçirdiği projeyle, Özel İdare'ye ait Özidaş Tic. San. AŞ tarafından fıstıktan yaklaşık 15 ürün hazırlatılıp pazarlanıyor. Fıstığın yeni ürünleri arasında draje, cezerye, lokum ve ezme gibi çeşitler bulunuyor.

HER YERDEN SİPARİŞ VAR

Vali Cerrah'ın özel önem verdiği fıstık ürünleri, gıda fuarlarında tanıtılarak Beymail markasının bilinirliği artırılıyor. Lezzetinin yanı sıra özel ambalajlarıyla da dikkat çeken yeni yer fıstığı ürünleri büyük ilgi görüyor. Osmaniye fıstığının yeni ürünleri, son olarak Adana'da düzenlenen Gıda Fuarı'nda büyük bir stantta tanıtıldı. Özidaş Genel Müdürü Murat Alkan, tüketicileri mail ya da telelefon yoluyla yurdun dört bir yanından Beymail ürünleri siparişi verdiğini söyledi.

TÜKETİCİ SEVDİ
Alkan, yer fıstığının farklı lezzetlerle yaygınlaşması çalışmasının adım adım ilerlediğini kaydetti. Ayda 1 ton çiğ yer fıstığı tüketerek üretim yaptırdıklarını ifade eden Alkan, sadece draje üretimlerinin aylık 2 tonu bulduğunu söyledi. Üretimi anlaşmalı firmaların yaptığını vurgulayan Alkan, "Özidaş'ın amacı yer fıstığının yeni bir formatla tüketiciler arasında bilinmesini sağlamak. Bunu başardık sayılır. Tüketici artık fıstığın farklı formatlarda da tüketilebileceğini gördü. Yeni lezzetleri sevdi" dedi.

ARKADAŞINA GÖNDER
Osmaniye'nin fıstığı yeni imajıyla da tuttu
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz