Adana Ticaret Odası (ATO), Adana'nın iç ve dış tanıtımına, markalaşmasına ve turizminin geliştirilmesine katkı vermek amacıyla, "Adana Markasının Öyküleri Yarışması" düzenliyor. Çukurova Üniversitesi ve İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü'nün katkılarıyla gerçekleştirilen yarışmayla Adana'nın güzelliklerine vurgu yapan, ilgi çekici, cazibe yaratıcı, merak uyandırıcı, heyecan verici, gerçek veya kurgusal Adana öykülerinin ortaya çıkarılması hedefleniyor. ATO Yönetim Kurulu Başkanı Atila Menevşe, "Hepimiz seyahat ediyoruz, yeni yerlere gidiyoruz. Gittiğimiz yerlerde, o yerle ilgili anlatılan ilginç öyküler aklımızda kalıyor ve memleketimize geri döndüğümüzde gittiğimiz yerle ilgili bu öyküleri, eşimize, dostumuza büyük bir heyecanla anlatıyoruz. Bir turizm yerinin ilginç, güzel, merak uyandırıcı, heyecanlandırıcı öykülere sahip olması, turizmde markalaşmak için çok önemli. Pratikte bunun farkına vardığımız için Adana'nın da öykülerle daha iyi tanıtılabileceğini düşündük" dedi.
BİRİNCİ ÖYKÜYE 3 BİN LİRA
ATO'dan yapılan açıklamada, Adana markası ile ilgili öykülerin Temmuz ayı sonuna kadar adanaoykuleri@gmail.com adresinden kabul edileceği, yarışma ile ilgili duyurulara ATO web sayfası ve İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü web sayfası üzerinden ulaşılabileceği belirtildi. Yarışma sonunda birincilik ödülüne layık görülen öyküye 3 bin lira, ikinci öyküye 2 bin lira, üçüncü öyküye bin lira, mansiyon ödülüne layık görülen öyküye de 500 lira ödül verileceği belirtildi.