X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER ERHAN ÖZMEN: Münih, Salzburg ve Audi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

ERHAN ÖZMEN: Münih, Salzburg ve Audi

  • Giriş Tarihi: 14.9.2014

Geçen hafta sonu Gaziantep'ten 21 sanayici arkadaşımla Audi'nin daveti ve Acarsan Otomotiv'in organizasyonuyla Münih ve Salzburg seyahatindeydik. Kurumsallaşma, gelecek vizyonu oluşturabilme, markalaşma, marka ile birlikte kenti pazarlama, kişisel gelişim, dinlenme ve her şeyin profesyonelce bir araya getirildiği müthiş bir seyahat. Ama en az o kadar önemli olan bir diğer şey de arkadaşlarımızla yakinen sohbet etme fırsatı yani paylaşımı yaratan bir seyahat... Organizasyonun mükemmel olması adına Mesut Acar epey emek harcamıştı, sağ olsun. Amaaa!!! Audi diye hepimizin bildiği uluslararası bir markanın yaptığı organizasyonu da ağzımız açık izledik diyebilirim. Onlar için belki sıradan, rutin bir çalışma idi. Ancak marka bilinirliliğini artırmak, marka imajını yükseltmek ve marka sempatisi oluşturmak adına yaptıkları çalışmalar karşısında şaşırdık, "İşte vizyon bu" dedik. Havalimanından Münih'teki Audi merkezine götürüldük. Audi'nin geçmişten günümüze uzanan bir sunumu ve 1921'lerden itibaren ürettikleri araçlardan oluşan muhteşem müzeyi gezmekle başladık bu keyifli vizyon yolculuğuna. Gezi akabinde her iki kişiye tahsis edilen farklı modellerden oluşan R8 V10 spor Audiler ile Münih'ten 260 km uzaklıktaki Berchtesgaden şehrine hareket ettik. Almanya ve Avusturya'nın sınırında olan ve sonbaharın harika doğasının daha da muhteşem kıldığı Berchtesgaden şehri ve lokasyonu ancak çizgi filmlerde görülebilecek kadar büyüleyici idi. Araçların navigasyonları aynı güzergâha programlanarak ekibin dağılmadan birlikte keyifli bir yolculuk gerçekleştirmesi hedeflenmişti. Bu yolculuk boyunca tahsis edilen 11 araç hem biz kullanıcıların beğenisine sunuluyor hem de güzergâh boyunca görenlerin dikkatinin çekilmesi sağlanıyordu. 2. ve 3. gün farklı lokasyonlarda hem sürüşlere devam ettik hem de her gün 2 saate yakın muhteşem orman içerisinde yürüyüşlerimizi gerçekleştirdik. Yemek konusunda Bavyera bölgesinin şnitzelleri vasat kalsa da Intercontinental SPA Oteli'nin mükellef kahvaltıları bu durumu fazlasıyla telafi etti. Neticei kelam; Audi'nin pazarlama için oluşturduğu akıl dolu stratejilerini çok beğendik. Demek ki, bir Audi markası boşuna küresel olmuyor, bir Almanya da boşuna bir dünya devi olmuyormuş. Darısı başımıza diyerek İstanbul'a yola koyulduk ve vira Bismillah deyip uçakta bu yazıyı kaleme aldım. Siz değerli okuyucular bu anıları okurken ben de sektörümüz ile Ürgüp'te Anadolu Un Sanayicileri Derneği ev sahipliğinde ve TUSAF organizasyonunda gerçekleştirilecek olan 'Hasat Sonrası Buğday Rekoltesi Ve Beklentiler' toplantısında olacağım. Elbette ki iki organizasyonu birçok farklı boyutuyla karşılaştırıyor, yorumluyor olacağım. Ümit ediyorum önümüzdeki hafta 'Ürgüp ve buğday' değerlendirmelerini paylaşırım siz değerli okuyucularla...
Güzel ve serin bir hafta sonu dileğiyle.

*
"Kalite asla bir tesadüf değil, daima akıllı bir gayretin sonucudur..."

JOHN RUSKİN

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.