Adana'nın Ceyhan ilçesinden Metin Saydam, 6 Ağustos tarihinde üniversite son sınıfta okuyan kızını kaybetmiş. Allah rahmet eylesin, kızının ismi Fatma Nur Saydam. Bazı prosedürlere takılmış. Çözemiyor, çözüm de bulamıyor. Kızının yasını mı tutsun, yoksa bürokratik engellerle mi uğraşsın şaşırmış durumda. Diyor ki; "Kızım benim adıma kayıtlı olan cep telefonunu kullanıyordu. Paket değişikliği yaptığımız sırada hattı üzerine almıştı. Ödemeleri kendi yapıyordu. Vefat ettikten sonra ilgili GSM şirketine bildirdim. Telefon hattının benim üzerime devam ettiğini söylediler. Bu nedenle 'hadi neyse' deyip çıkan faturaları ödedim. En az iki fatura ödedim şimdi üçüncüsünü bekliyorum. Yani nasıl bir borç ise ödüyorum ödüyorum bitmiyor. Yazışmalar yaptım ama sonuç alamadım. İnşallah bir gün borç bitecek diye düşünüyorum.
***
Aynı şekilde bir başka sıkıntım da Superonline ile ilgili. Kızım Ankara'da okuyordu. Öldükten sonra 10 gün içerisinde başvuru yaparak durumu kendilerine aktardım. İnternet hattı üzerinden ölmüş kızıma borç çıkarıyorlar. Defalarca aramama ve durumu aktarmama rağmen bir ilgisizliktir gidiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Son çare olarak köşeniz vasıtasıyla çözüme kavuşacağını düşündüğüm için sizi aradım. Artık çözüm bulunmasını istiyorum." Okurumuzun vefat eden kızının kullandığı gerek cep telefonu gerekse internet hattı ile ilgili şikayetini köşeme taşıdım. İnşallah ilgili kurumlar soruna çözüm bulur. Zira ölen bir kişi üzerinde olan davalar bile düşüyor. Bu bitmeyen borç neyin nesi ben de anlayamadım.
GÜLMECE
Bir gün Temel ile Cemal bir vapura binerler. Cemal'in bavulu birden denize düşer. Cemal bağırmaya başlar: "Ulaa Temel bavul denuze düşti daaa." "Bağurma daa anahtaru bendedur."
Yaşadığınız kentte, oturduğunuz mahalle ve sokakta hangi sorunu yaşıyorsanız bana yazın, çözüm bulalım
Fax: 0322 459 84 20