Adanalıların 'doğal ilaç' dediği ve 'her derde deva' olarak gördüğü bir içecek olan şalgam, Kilikya markası ile kendi sektöründe öncü oldu. Kilikya Şalgam Yönetim Kurulu Başkanı Selahaddin Nas, Türkiye pazarının yaklaşık yüzde 15'ine sahip oldukları sektörde, 20 ülkeye ihracat yaptıklarını, Türkiye genelinde 60 ana bayi ile tüketiciye ulaştıklarını belirtti.
EL DEĞMEDEN ÜRETİM
Selahaddin Nas, "15 bin metrekare açık, 7 bin 500 metrekare kapalı alan, 550 metrekare soğuk hava alanı tesisiyle, aylık 3 milyon litre üretim kapasitesiyle tam otomatik makinelerde el değmeden üretim gerçekleştiriyoruz. Şalgamın Türkiye genelinde tüketimini yaygınlaştırıp, dünyaya da tanımak suretiyle sofraların vazgeçilmezi haline getirmek istiyoruz. Gerek yurtiçi gerek yurtdışındaki fuarlarla birlikte markamızı güçlendirerek, üretimimizdeki ihracat payımızı yüzde 50'ye çıkarmak hedefindeyiz. Bundan böyle de Kilikya markasıyla ülkemizin ekonomisine katkı sağlamayı sürdüreceğiz'' dedi.
SADECE ŞALGAM YOK
Nas şöyle devam etti: "Teknoloji ile birlikte gelen yeniliklere paralel olarak değişen müşteri talepleri ve gelişen tüketim trendine uygun bir şekilde ürün çeşitliliği ve kaliteyi artırma yönünde çabalarımız sürüyor. Önceliğimiz şalgam olmak üzere Kilikya ve Enki markaları adı altında ürün yelpazemizde organik şalgam, şalgam, limonata, nar ekşisi, limon sosu, sirke, ketçap ve mayonez, acı sos gibi çeşitlerimiz bulunuyor. Kilikya Şalgam 21' nci Yüzyıl'ı doğru okuyarak ve geleneksel değerlerini koruyarak değişen dünyaya ayak uydurma başarısını sürekli kılmayı hedeflemektedir."