X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Melih ABİ: Hızlı geçiş sistemi arıza gösterince heyecanlandık
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Melih ABİ: Hızlı geçiş sistemi arıza gösterince heyecanlandık

  • Giriş Tarihi: 12.6.2015

Her gün sizlerden gelen şikayetleri köşemize taşıyor, çözüm bulmaya çalışıyoruz. Dün bir işim gereği Akçatekir'e gitmem gerekiyordu. Haliyle otoyolu kullandım. Sabahın köründe yola koyulduk. Yani çok erken saat, 7.30 civarı. Gişelerden geçiyoruz, HGS kartımız aracımızın ön camında… Fakat geçişlerde alışkın olduğumuz yeşil yanmıyor. 'Eyvah' dedik, kart tanıtımı olmadı. 'Şimdi cezayı yiyeceğiz.' Yanılmamışız, Akçatekir çıkışında kaçak damgası yedik, ekranda 94 lira gösterdi. Hemen sağda bir yerde durup 444 11 17 numaralı müşteri hizmetlerini aradım. Aracın plakasını ve ismimizi söyledikten sonra telefona çıkan görevli memur kontrol etti. Kart hesabımızdan 1.80 lira çekilmiş. Görevli memur Allah var, sizi sözleriyle rahatlatıyor. "Hesabınızda para olduğu sürece sorun olmaz, zaman zaman gişelerde sorun oluyor ama normal ücret çekiliyor merak etmeyin" dedi.

***

Öğle saatlerinde dönüşe başladık. Bu defa da Akçatekir girişinde yeşil yerine sarı ışık yandı. Yani yine kaçağa düştük iyi mi? Geri dönüşünüz olmaz. Geri geri gidip kontrol etmeye çalışsanız bir kaza olur Allah korusun. Adana çıkışında HGS ışıklarından çıktım. Yine bir alarm sesi ve bu defa 104 lira yazdı. Hemen telaşlandık yine müşteri hizmetlerini aradım. Görevli memura bilgileri verdikten sonra hesabımdan 1.80 lira kesildiğini öğrendim. Yani bu tür durumlarda hesabınızda para varsa sorun olmuyormuş. Yoksa cezalısınız haberiniz olsun. Bana gelince otoyolu birkaç kez daha kullanacağım, yine aynı sorunla karşılaşırsam araçtaki HGS kartını iptal edip yenisini çıkartacağım. Görevli bana bu öneride bulundu çünkü. Sevgili okurlarımız siz de böyle bir sorunla karşılaşırsanız lütfen 444 11 17 numaralı telefondan müşteri hizmetlerini arayın. Sonra sıkıntı yaşamayın.