Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı bünyesinde faaliyet gösteren "ALO 153 Çağrı Merkezi"'ne bir yıl içinde 400 bini aşkın başvuru yapıldı. Yoğun ilgi gören ve günlük ortalama bin 500 çağrı alan Çağrı Merkezi, Gaziantep'in en ücra köşesindeki vatandaşın problemine cevap veriyor. Etkin bir şekilde çalışmaya başlayan ALO 153 Çağrı Merkezi, vatandaşın derdiyle dertlenip onların sorunlarına çözüm üretiyor. 7 gün 24 saat çalışan "ALO 153 Çağrı Merkezi"nin kayıtları buradaki personel tarafından ilgili birimlere yönlendiriliyor.
FARKLI HATLAR BİRLEŞTİ
Kentin en ücra köşesindeki bir vatandaşın belediyeye ulaşabileceği çağrı merkezi, daha önce Zabıta Daire Başkanlığı tarafından kullanılan 153 hattı; 185 GASKİ hattı, 188 Cenaze hattı ve 444 00 27 Büyükşehir Belediye hattını aynı çatı altında topladı. Asfalttan alt yapıya, kanalizasyondan içme suyuna, toplu taşıma araçlarından denetime, yol ve kaldırımdan, park ve bahçelere, mezarlık ve cenaze defin işlemleri ve belediyeyi ilgilendiren diğer bütün sosyal ve kültürel hizmetlere kadar birçok talep, şikâyet ve önerilerini "ALO 153 Çağrı Merkezi" hattını arayarak iletebiliyorlar.