X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER MELİH ABİ: Denizbank Medya İlişkileri açıklama yaptı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

MELİH ABİ: Denizbank Medya İlişkileri açıklama yaptı

  • Giriş Tarihi: 15.10.2015

Geçtiğimiz günlerde bir okurumuzun dolandırılma hikayesini yazmıştım. Bu konuda epey bir tepki telefonu aldım. En önemlisi insanların günlük yaşamındaki bilgilerine nasıl ulaştıkları. Hala aklım almıyor. Denizbank Medya İlişkileri yetkilisi aradı, kendilerine teşekkür ediyorum. Bankayı ilgilendiren bölümü hakkında açıklık getirdi. Dolandırıcılar okurumuzun kredi kartından 2 defa 2 bin liralık alışveriş yapmışlar. Banka bu konuda hassas davranarak her iki işlemde de telefonuna şifre göndermiş. Yani bu işlem bilginiz dışındaysa banka işlem yapmıyor. Ama okurumuz kurulan tuzağa düşüp şifreleri de vermiş. Haliyle banka da şifrelerin dönüşümünden sonra alışverişe izin vermiş. Dolandırıcılık böyle gerçekleşmiş. Bu durumda bankanın bir hatası görünmüyor.

***
Ama olayda benim adını koyamadığım bir durum var. Dolandırıcılar insanların bilgilerine nasıl ulaşıyor? Hatırlanacağı üzere okurumuz bankadan çektiği kredi işlem ücretini geri almak üzere başvuruda bulunmuştu. Bu hassas durum dolandırıcıların eline nereden ve nasıl geçti? Bunun araştırılması lazım. Kimler tarafından nasıl verilmiş, buna bakmak lazım. Akla hemen birileri bunlarla birlikte hareket ediyor ve bilgilendiriyor gibi bir tanımlama geliyor.

***
Denizbank yetkililerine bizi ve okurumuzu aydınlattıkları için teşekkür ediyoruz. Sevgili okurlarımız, siz siz olun bu tür hassas konularda dolandırıcılara asla taviz vermeyin. Ne kadar yoğun olursanız olun, kurdukları tuzağa düşmeyin.

İLİŞKİLİ HABERLER

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.