Adana'dan
Gülcan Şahin isimli okurumuz ASKİ şubesinde yaşadığı bir sorunu bize aktardı. Diyor ki; "Çukurova Doğalpark Şubesi'ne su faturası ile birlikte komşumu gönderdim. Faturayı verip ödemeyi yapmış. Normal su borcum 38 liraydı. Tabii bilgisayara yanlış abone numarası girildiği için Adem Demir adına 49 lira ödeme yapmış. Ben akşam fark ettim. Sabah erkenden şubeye giderek hatayı anlattım. Görevli memur 'dün gelseydiniz çözerdim ama şu anda çözemem. Siz bir dilekçe yazın, 25 gün içerisinde ASKİ bu farkı size tekrar öder' dedi. Bir memurun daha dikkatli olması gerekmez mi? Ayrıca ödeme sırasında Ahmet veya Mehmet'in faturası mı diye sorulamaz mı? Zaten sorulsa yanlış isim adına fatura ücreti yatırılmazdı. Belki rakam küçük gibi görünüyor ama ihtiyacı olan için önemli bir ücret. Ben memurların daha dikkatli olması gerektiğini düşünüyorum." Şikayeti köşeme taşıdım. ASKİ yetkilileri umarım sorunu daha kısa sürede çözerler.
Tarsus'ta sağlık sorunu olmasın
Tarsus'tan
Şahin Karlıdağ, "Tarsus Devlet Hastanesi'nde 1 aydır hem MR hem de tomografi cihazları arızalı deniliyor. Sürekli baş ağrısı çekmemden dolayı beyin MR'ımın çekilmesi istendi. Ama bir aydır çektiremedim. Yine bir ay önce tomografi cihazı da arızalı idi. Bir ayda bu cihazlar yapılmaz mı? 350 bin nüfuslu bir kentin devlet hastanelerinde bu sorunlar yaşanmamalı. Parası olan özel hastaneye gidiyor, parası olmayan cihazlar yapılacak diye bekliyor" diyor.