X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER SAFYA'nın hedefi ilk üçe girmek
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

SAFYA'nın hedefi ilk üçe girmek

  • Giriş Tarihi: 29.2.2016
SAFYA'nın hedefi ilk üçe girmek
SAFYA'nın hedefi ilk üçe girmek

2015 yılı sonunda ikinci kırma tesisinin devreye girmesiyle kapasitesini bin 500 tona çıkaran Aves, günlük bin 500 ton kırma, 700 ton rafineri kapasitesiyle 710 bin tonun üzerinde hammadde işliyor

AVES Enerji Yağ ve Gıda Sanayi AŞ, Pazarlama ve Satış Direktörü Kemal Güven, Aves'in 20 yıldır uluslararası emtia ticaretinde faaliyet gösterdiğini ve 2012 yılından itibaren tamamen tarımsal emtia, yağlı tohumlar ve bitkisel yağların ticareti üzerinde yoğunlaştıklarını söyledi. Bitkisel yağ sektörü ihracatında ciddi bir pazarı bulunan ve bin 500 ton/gün kırma kapasitesiyle Türkiye'nin en büyük tesisine sahip olan Aves, Türkiye'de marka olma yolunda ilerliyor. Safya markalı paketli ayçiçek yağı ile dış pazarda olduğu kadar iç pazarda da etkinliğini arttırmak isteyen Aves, Safya markasıyla Türkiye ayçiçek yağı sektöründe 2017 sonuna kadar ilk beş, 2018 sonuna kadar ilk dört, 2020 yılında ise ilk üç marka arasında olmayı hedefliyor.

"HER ZAMAN AYNI KALİTE"
2013 yılında Mersin'de faaliyete geçen Avrupa standartlarında son teknoloji ile donatılmış ve ürettikleri Ayçiçek yağını, 10'un üzerinde ülkeye ihraç ettiklerini kaydeden Kemal Güven, Ortadoğu pazarı başta olmak üzere dış pazarda etkin olduklarını belirtti. Güven, "Rafine ayçiçek yağı ithalatının %18'ini, Türkiye ham Ayçiçek tedariğinin %35'ini gerçekleştiriyoruz. Tedarik zinciri ve lojistik konularında ciddi bir deneyime sahibiz" dedi. Güven, "Son teknoloji ile donatılmış tesisimiz uluslararası standartlarda üretim sağlıyor" diye konuştu.

"2020'DE ÜÇÜNCÜ BÜYÜK MARKA"
Üretim yapan her firmanın ilk önce kendi pazarında güçlü olması gerektiğini vurgulayan Güven, iç piyasa satışları genellikle marka üzerinden büyüdüğü için sadece fiyatın belirleyici faktör olmadığını belirtti. Güven, "İç pazardaki etkinliğimizi artırmak için 4 bin metrekarelik dolum tesisi ve depolama yatırımı kısa süre sonra tamamlanacak. Bu yatırımlarla dolum kapasitemiz 700 tondan bin tona çıkacak. Böylece SAFYA Türkiye Ayçiçek Yağı Sektöründe 2017 sonuna kadar ilk beş, 2018 sonuna kadar ilk dört, 2020 yılında ise ilk üç marka arasında olmayı hedefliyor. 2016 yılı marka konumlandırma çalışmalarına ağırlık vereceğimiz bir yıl olacak" dedi.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.