X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER 112 Acil Çağrı Merkezi işlemleri kolaylaştıracak
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

112 Acil Çağrı Merkezi işlemleri kolaylaştıracak

  • Giriş Tarihi: 9.11.2016
112 Acil Çağrı Merkezi işlemleri kolaylaştıracak
112 Acil Çağrı Merkezi işlemleri kolaylaştıracak

AFAD Yönetim Merkezi’ni ziyaret eden Hatay Valisi Erdal Ata, acil çağrıların tek merkezde toplandığı 112 Acil Çağrı Merkezi’nin zaman kazandırdığını ve olaylara müdahaleyi kolaylaştırdığını söyledi

Hatay Valisi Erdal Ata, İl Afet ve Acil Durum Yönetim Merkezi'ni ziyaret ederek, İskenderun İlçe Nüfus Müdürlüğü Binası'nın restorasyon çalışmalarını ve eski adliye binasında inceleme yaparak sürdürdü. Vali Ata, ilk olarak AFAD Yönetim Merkezi'ni ziyaret ederek 158 Sahil Güvenlik ihbar hattının da dahil olduğu itfaiye, ambulans gibi acil çağrıların tek merkezde toplanmasını sağlayan 112 Acil Çağrı Merkezi hakkında bilgi aldı.

DAHA HIZLI MÜDAHALE
22 Ekim 2015'ten bu yana faaliyetlerini sürdüren Hatay Çok Yönlü 112 Acil Çağrı Merkezi'nin yapısı, işleyişi ve genel durumunu yerinde gören Vali Ata, "Polis ihbar sisteminin 112'ye dâhil edilmesiyle ilimiz genelindeki tüm acil çağrılar tek merkezden ve daha hızlı bir şekilde karşılanacak. Bu uygulamayla birlikte hem vatandaşlarımızın mağdur olmaması sağlanacak, hem zamandan tasarruf edilecek" dedi.

RESTORASYON ÇALIŞMALARI
Vali Ata AAFAD Yönetim Merkezi ziyaretin sonra İskenderun'a geçerek İlçe Nüfus Müdürlüğü Binası'nın restorasyon çalışmalarını inceledi. Binanın, tarihi dokuyu koruma ve yaşatma çalışmaları kapsamında aslına uygun bir şekilde restore edildiğini belirten Vali Ata, çalışmalar tamamlandığında İskenderunluların mimari yapısıyla göz dolduran bir binada hizmet alacağını ifade etti.