Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı bünyesinde faaliyet gösteren "ALO 153 Çağrı Merkezi" kurulduğu günden bu yana 1 milyon 381 vatandaşa yanıt verdi. Merkez kurulduğu günden itibaren 1 milyon 381 bin 843 kişiden çağrı aldı. İstanbul ve Ankara gibi büyük kentlerden sonra Gaziantep'te vatandaşlara kolaylık sağlamak için kurulan çağrı merkezi günlük ortalama bin 800, aylık ise yaklaşık 50 bin çağrı alıyor. Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin'in göreve gelmesiyle kurulan çağrı merkezi kurulduğu 2014 Ağustos ayından bugüne kadar 1 milyon 381 bin 843 kişiden çağrı aldı. Söz konusu çağrılardan gelen talepler değerlendirildi ve 1 milyon 160 bin 657 kişiye hizmet verildi. Toplam 36 bin 808 saat görüşme yapılan merkezde müşteri memnuniyeti yüzde 84'lere kadar ulaştı. Kenar semtlerde oturan vatandaşlar, 185 GASKİ, 188 Cenaze, 444 00 27 ve 153 hatlarının tek merkezde toplanmasıyla aradığı bütün yetkililere tek kalemde ulaşıyor.