İstanbullular'ın en büyük sorunlarından olan trafik, insan kaynakları yönetiminin de gündemine girdi. Özellikle Boğaz Köprüsü trafiği çalışanları olumsuz etkileyince etkin çözümler geliştiriliyor. Merkezi Fındıklı'da bulunan BNP Paribas Cardif Emeklilik hem çalışanlarının motivasyonunu artırmak hem de geç kalmaların önüne geçmek için soruna deniz ulaşımıyla çözüm buldu. Firma, Anadolu yakasındaki çalışanlarına Dentur kart dağıttı. Motordan inip servise binen çalışanların yolda geçirdiği süre yarıya indi. Anadolu yakasında yaklaşık 80 çalışanın oturduğunu söyleyen BNP Paribas Cardif Emeklilik İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ebru Taşçı Firuzbay, "Anadolu yakasında çalışanları servislerimiz Anadolu yakasından alıyor. Eskiden karşıda oturanlar için tekne servislerimiz vardı ama verimli olmadı. Şu anki çözüm çalışanlarımız için ideal" dedi.
HAMİLE ÇALIŞANA BABY SHOWER
Şirkette
doğum iznine ayrılan anne adayı çalışanlara, baby shower düzenlediklerini dile getiren Firuzbay, "Onları motive ederek uğurlamak çok önemli. Doğumdan sonra işe istekli gelmeleri için bu tip etkinlikler gerekli" dedi. Cuma günleri çalışanlara dondurma dağıttıklarını, başarılı personelin masalarına ise 'teşekkür kartı' bıraktıklarını ifade eden Firuzbay, "Takdir edilmek herkesin ihtiyacı" diye konuştu.
ŞİRKETTE ÇÖP KUTUSUNU KALDIRDI
Çalışanlara kullanılabilir atık alışkanlığı kazandırmak için şirketteki çöp kutularını kaldırdıklarını ve belirli alanlara konteyner koyduklarını dile getirdi. Firuzbay, bu şekilde çöp atma oranlarının azaldığını belirterek, "Kağıttan yüzde 10, elektrikten 30 tasarruf sağladık. WWF'ten Green Office sertifikası almayı başardık" dedi.