Doğu Avrupa bölgesinde Rusya'dan sonra ikinci büyük ülke olmaya hazırlanan Loreal Türkiye, büyümeye paralel olarak işe alımlarını da hızlandıracak. Ağırlıklı olarak gençlerle çalışan şirketin işe alım politikalarında da gençler önemli bir yer tutuyor. Durum böyle olunca X, Y derken şimdi de Z kuşağına hazırlık yapıyor şirket. Loreal Türkiye İK Direktörü Canan Karacan, "Sadece Y kuşağına bir kesit olarak bakmak yanlış. Y'nin istediğini X de istemiş olabilir ama söyleyemiyordur. Önemli olan jenerasyonların tümünü anlamak. Yavaş yavaş Z kuşağını da işe alacağımız için bu önemli" diyor. 30 yıldır Türk tüketicisini anlamaya yönelik çalışmalar yaptıklarını, Loreal Türkiye'nin önemi arttıkça bu çalışmalara şirketin daha fazla bütçe ayırdığını dile getiren Karacan, "Atamaların yüzde 70'inin şirket içerisinden yapıyoruz. Bu şekilde hem kariyer fırsatı sağlamış oluyoruz hem de yetenek sirkülasyonun önüne geçiyoruz" dedi.
YIL SONUNDA BİN 200 KİŞİ OLACAKLAR
"Bir
güzellik şirketi olarak ilk önce çalışanların hayatına güzellik katıyoruz" diyen ve şu anda bin 100 çalışanla faaliyet gösterdiklerini dile getiren Karacan, yıl sonunda bin 200 kişiye ulaşacaklarını kaydediyor. Şirkette ücret artışlarının performans, yetenek ve piyasaya göre mevcut maaşın durumu kriterlerine göre belirlendiğini dile getiren Karacan, "Bunun iletişiminin doğru yapılması için yöneticiyi eğitiyoruz" dedi.