X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Buca’da 12 Bin 746 Sorun Çözüme Kavuşturuldu
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Buca’da 12 Bin 746 Sorun Çözüme Kavuşturuldu

  • Giriş Tarihi: 2.7.2015 11:58 Güncelleme Tarihi: 3.7.2015 11:12
BUCA TOPLUMSAL İLETİŞİM MERKEZİ (BUCA TİM) VE ÇAĞRI MERKEZİ VATANDAŞLARIN SORUN VE TALEPLERİNE KISA SÜREDE ÇÖZÜM ÜRETİYOR.
Buca’da 12 Bin 746 Sorun Çözüme Kavuşturuldu

Buca Belediyesi, Buca Toplumsal İletişim Merkezi (Buca TİM) ve çağrı merkezi ile vatandaşların sorun ve taleplerine en kısa sürede çözüm üretmeye devam ediyor.
Buca Toplumsal İletişim Merkezi (Buca TİM) ve çağrı merkezi, son 14 aylık zaman zarfında 12 bin 746 sorunu çözüme kavuşturdu. Vatandaş ile belediye birimleri arasında köprü görevi gören TİM ile çağrı merkezine, geride kalan 14 aylık sürede ilçe genelinden 15 bin 274 başvuru yapıldı. Vatandaşlardan gelen 2 bin 331 sorunun ise çözüm aşamasında olduğu belirtildi.
Bucalı hemşehrilerinin birimler arasında dolaşarak zaman kaybetmesini istemediklerini söyleyen Buca Belediye Başkanı Levent Piriştina, vatandaşların bir telefon aracılığı ile sorunlarının çözüldüğünü belirtti. Çözüm odaklı bakış anlayışı ile çalıştıklarını dile getiren Piriştina, vatandaşlardan gelen memnuniyetin ise bu başarının en güzel hediyesi olduğunu ifade etti.
Levent Piriştina, vatandaşların sorun, şikayet ve taleplerinin çözümü için (0232) 999 28 22 numarayı aramalarının yeterli olduğunu da sözlerine ekledi.