Buca Belediyesi, Buca Toplumsal İletişim Merkezi (Buca TİM) ve çağrı merkezi ile vatandaşların sorun ve taleplerine en kısa sürede çözüm üretmeye devam ediyor.
Buca Toplumsal İletişim Merkezi (Buca TİM) ve çağrı merkezi, son 14 aylık zaman zarfında 12 bin 746 sorunu çözüme kavuşturdu. Vatandaş ile belediye birimleri arasında köprü görevi gören TİM ile çağrı merkezine, geride kalan 14 aylık sürede ilçe genelinden 15 bin 274 başvuru yapıldı. Vatandaşlardan gelen 2 bin 331 sorunun ise çözüm aşamasında olduğu belirtildi.
Bucalı hemşehrilerinin birimler arasında dolaşarak zaman kaybetmesini istemediklerini söyleyen Buca Belediye Başkanı Levent Piriştina, vatandaşların bir telefon aracılığı ile sorunlarının çözüldüğünü belirtti. Çözüm odaklı bakış anlayışı ile çalıştıklarını dile getiren Piriştina, vatandaşlardan gelen memnuniyetin ise bu başarının en güzel hediyesi olduğunu ifade etti.
Levent Piriştina, vatandaşların sorun, şikayet ve taleplerinin çözümü için (0232) 999 28 22 numarayı aramalarının yeterli olduğunu da sözlerine ekledi.
Yerel Haberler kategorisinde bulunan hiçbir habere herhangi bir editoryal müdahalede bulunulmamıştır. Anadolu Ajansı, İhlas Haber Ajansı, Demirören Haber Ajansı tarafından hazırlanan tüm İzmir Haberleri, otomatik olarak servis edildiği şekilde bu sayfada yer almaktadır. İzmir Haberleri bölümünde yer alan haberlerin tamamının hukuki muhatabı haberi servis eden ajanslardır.