X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Komşunun horozunu BİMER'e şikâyet etti
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Komşunun horozunu BİMER'e şikâyet etti

  • Giriş Tarihi: 23.1.2013

Konya Başbakanlık İletişim Merkezi'ne (BİMER), 2012'de 37 bin 739 başvuruda bulunuldu. BİMER Konya Yetkilisi Abdurrahman Berkcan, telefonla arayanların birçoğunun direkt olarak Başbakanlığı aradığını zannettiğini, yaşadıkları sorunların anında çözülmesini beklediğini belirtti. Vatandaşların istek ve şikâyetlerini tek tek not alan merkezdeki personelin zaman zaman ilginç taleplerle de karşılaştığını dile getiren Berkcan, bunlar arasında dikkat çekenleri şöyle sıraladı: "Çöp tenekem kayboldu bulun, 'Komşumun horozu sabaha kadar uyutmadı, zabıta hayvanat bahçesine götürsün', 'Devletimiz Konya'ya suni kar yağdırsın', 'Trafik polisi bana bu cezayı niye kesti', 'Doktora gittim, bana göre özrüm yüzde 50-60, doktor bana yüzde 30 verdi, bunu yükseltin', 'Eşi ölmüş dul erkeklere de devlet maaş bağlasın."

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.