X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Kalite denince akla gelen isim: Mercan
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Kalite denince akla gelen isim: Mercan

  • Giriş Tarihi: 12.6.2016
Kalite denince akla gelen isim: Mercan
Kalite denince akla gelen isim: Mercan

Anadolu ve Türk insanının damak tadına uygun, özel besi çiftliklerinden gelen etleriyle et mamulleri üreten Mercan, 81 ile hizmet götürerek pazarlama ağını genişletmeyi hedefliyor

Mercan Sucukları, 1991'den itibaren elde ettiği sektörel deneyimi, modern üretim teknikleriyle birleştirerek tüketicilerine sunuyor. Markanın bir diğer özelliği ise et mamulleri sektöründe öncü şehir olan nin organize sanayi bölgesinde üretim yapan tek işletme olması. Mimar Sinan Organize Sanayi Bölgesi'nde yer alan firma Tarım Bakanlığı'ndan yeni Türk Gıda Kodeksi Et ve Et Ürünleri Tebliği onay belgesini ve Çevreye duyarlık göstererek Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'ndan hava emisyon belgesi alan ilk imalat hane.

PAZAR PAYI ARTIYOR
Mercan Sucukları Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Selim Karaca, "Sektörel tecrübe ışığında ilerlerken pazar payımızı üst sıraları zorluyoruz. Üretimimizi Anadolu ve Türk insanının damak tadına uygun, özel besi çiftliklerinden gelen etleriyle, hijyenik ortamda üretiyoruz" dedi. Mercan sucuklarının çeşitli ürünleriyle 70 ilde bayilikler oluşturarak pazarlama ağını genişlettiğini de ifade eden Karaca sözlerini şöyle sürdürdü: "Hedefimiz 81 ilde bayi oluşturmak. Bütün seçkin marketlerin satış reyonlarında yer almaktadır. Kayseri'de faaliyet gösteren Şehzade Marketleri'nin tüm şubelerinde Mercan Sucukları'nı gönül rahatlığıyla alabilirler. Şehzade Market şirketin merkezini Mimar Sinan Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan 10 bin metrekare kapalı alana taşımıştır. Burada oluşturulan lojistik merkezi ile mağazalara daha iyi ve zamanında hizmet verilmeye başlanmıştır. Şehzade Grubu, ve perakende gibi büyüme potansiyeli yüksek sektörlerde faaliyet göstermektedir. 350 çalışanıyla 100 binin üzerindeki müşterisine hizmet veren grup kaliteden hiçbir şekilde taviz vermeyerek müşteri sadakatini mümkün kılacak marka değerini yaratmayı ve bölgesel olarak büyümeyi hedeflemektedir."