X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Kayserigaz Artık Sadece Acil Durumlarda Değil Her Konuda 7 Gün 24 Saat Aranabilecek
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

gaz Artık Sadece Acil Durumlarda Değil Her Konuda 7 Gün 24 Saat Aranabilecek

  • Giriş Tarihi: 6.4.2015 09:58 Güncelleme Tarihi: 6.4.2015 15:36
KAYSERİGAZ, KAYSERİ HALKINDAN GELEN İSTEKLERE SESSİZ KALMADI VE DOĞALGAZ TÜKETİCİLERİNİN ÇAĞRI MERKEZİNE SADECE MESAİ SAATLERİNDE DEĞİL 7 GÜN 24 SAAT ULAŞABİLECEKLERİNİ AÇIKLADI.
Kayserigaz Artık Sadece Acil Durumlarda Değil Her Konuda 7 Gün 24 Saat Aranabilecek

gaz, Kayseri halkından gelen isteklere sessiz kalmadı ve doğalgaz tüketicilerinin Çağrı Merkezine sadece mesai saatlerinde değil 7 gün 24 saat ulaşabileceklerini açıkladı.
Şehrimizin gururu olan şirketlerden Kayserigaz daha önce de tüketicilerin tüm Türkiye’deki Çağrı Merkezlerinden en büyük şikayeti olan bilgisayarlı sesli yanıt sistemini ve yönlendirme tuşlarını kaldırmıştı. Müşteri temsilcisine ulaşabilmek için bir çok tuşa basıp tuşlar arasında kaybolan müşterilerin taleplerine kulak vermiş ve arayan her vatandaşın direkt Müşteri Temsilcisine ulaşmasını sağlayacak şekilde Çağrı Merkezi’ni düzenlemişti. Şimdi de 444 5 429 no’lu telefondan rahatlıkla ulaşılan Çağrı Merkezi’ni 7 gün 24 saat hizmet verir hale getirerek Kayseri halkına verdiği önemi bir kez daha göstermiş oldu.
Kayserigaz Genel Müdürü Hasan Yasir Bora konuyla ilgili yaptığı açıklamada “İnternetten anından ulaşılabilen Canlı Destek hattı, sorunların yüz yüze anlatılabildiği Çözüm Noktası, acil durumlarda hızla olay yerine ulaşan Doğalgaz Acil 187 ekipleri, takipçi sayısı sürekli artan Sosyal Medya hattı ve şimdi de 7 gün 24 saat hizmet verecek olan Çağrı Merkezi ile Kayserigaz aboneleriyle olan bağını sürekli canlı tutmayı başaran Türkiye’deki ender şirketlerden biri” olduğunu belirtti.
Bora açıklamasında en çok tercih edilen iletişim kanallarından birinin de Kayserigaz internet web sitesi olduğunu söyledi. İnternet sitesindeki uygulamalardan biri olan Canlı Destek hattı sayesinde, Kayserigaz web sitesini kullanan aboneler, merak ettikleri soruların cevaplarını web sitesinde bulunan ‘Canlı Destek’ menüsüne tıklayarak buluyorlar. Burada, Kayserigaz yetkilisiyle çevrimiçi yazışma şansını yakalayan internet kullanıcıları, karşılıklı yazışma eşliğinde akıllarındaki soru işaretlerini gideriyorlar. Diğer yandan, yine web sitesi üzerinde bulunan ‘Online İşlemler’ menüsünü seçen kullanıcılar, güvence bedeli hesaplama, örnek fatura hesaplama, abonelik başvuru kaydı ve sayaç kontrol talebi gibi işlemleri hiçbir zaman kaybetmeden anında öğrenebilme şansını yakalıyorlar. Ayrıca, hangi tarihte hangi bölgelerde sayaç okumanın yapıldığı ve hangi bölgelerde akıllı veznelerin olduğu gibi bilgileri de anında www.kayserigaz.com.tr adresi üzerinden öğrenilebiliyor.
Kayserigaz’ın iletişim kanallarından bir diğeri olan Kayserigaz Çözüm Noktası birimi içindeki Çağrı Merkezi 444 54 29 (444 K GAZ) nolu hattan abonelerine hizmet sunuyor. 2014 yılında abonelere ‘Direkt Bağlan’ ayrıcalığı sunan Kayserigaz çözüm noktası birimi, böylece hattını arayan hiçbir aboneyi bilgisayarlı bir yönlendirme olmaksızın ya da herhangi bir beklemeye mahal vermeksizin direkt müşteri hizmetleri uzmanı ile görüştürüyor. Geçtiğimiz günlerde ise günümüz şartlarına daha iyi şekilde uyarlanan Kayserigaz Çözüm Noktası Birimi, tıpkı Doğalgaz Acil 187 ekipleri gibi 7/24 hizmet veriyor.
Sürekli görev başında olan Kayserigaz Acil 187 ekipleri Kayseri’nin sorunsuz gaz arzına büyük katkı sağlıyor. 7/24 hizmet veren ekipler, olası bir ihbar durumunda ihbarın önem seviyesine bağlı olarak ortalama 10 dakika gibi bir sürede ihbar yerine ulaşarak anında çözüm sağlıyorlar. Bu sayede istenmeyen olayların meydana gelmesini önleyen Kayserigaz Acil 187 ekipleri, abonelerine her daim güvende olduklarını da hissettiriyor.
Genel Müdür Bora, iletişim çağı olarak adlandırılan 21. yüzyılda, tüm iletişim mecralarında varlık göstermeye gayret ettiklerini, bu çabalarını Facebook ve Twitter kanalları üzerinde de gösterdiklerini söyledi. Bora açıklamasında “Aktif paylaşım ve bilgilendirmelerde bulunan Kayserigaz, bu sayede abonelerini faaliyetlerinden haberdar ederken sektördeki gelişmeleri de yakinen takip ederek daha iyi hizmet kalitesi konusunda sürekli kendisini yeniliyor. Sosyal medya kullanıcılarından gelen soru, talep ve görüşleri değerlendirmeye alan Kayserigaz, bu sayede abonelerinin isteklerine en hızlı şekilde çözüm üretiyor” dedi.