X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Denim konusunda otorite olma yolunda ilerliyoruz
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Denim konusunda otorite olma yolunda ilerliyoruz

  • Giriş Tarihi: 10.6.2013

Geçtiğimiz günlerde Fransa'nın başkenti Paris'te düzenlenen 'Denim by Premiere Vision' fuarında en büyük stantlardan biri; Çalık Denim'e aitti. Dünyanın önde gelen markalarına kumaş veren Çalık Denim'in kumaşları fuarda büyük ilgi gördü

Çalık Denim, 22-23 Mayıs'ta Paris'te düzenlenen 'Denim by Premiere Vision' fuarına katıldı. Yeni kumaş koleksiyonlarını dünyanın moda devleriyle buluşturan Çalık Denim, fuarın en büyük stantlarından birine sahipti. İtalyan tasarımcı Lucia Rosin'in fikir danışmanlığını yaptığı ve ünlü modacı Ümit Ünal'ın hazırladığı tasarımlar, fuarda büyük ilgi gördü. Paris'te ziyaret ettiğimiz fuarda Ümit Ünal, Çalık Denim Pazarlama Direktörü Fatih Türk, Pazarlama Müdürü Dilek Erik ve İtalyan tasarımcı Lucia Rosin ile bir araya geldik ve Çalık Denim'in yeni koleksiyonu Lokum'u konuştuk...

DİLEK ERİK (Çalık Denim Pazarl ama Müdürü)
GELECEĞiN MODASINI GÜNÜMÜZE GETİRDİK

Her yıl bu fuara katılıyoruz. Fuarı Türker başlattı diyebiliriz. Fuarda 'Lokum' isimli koleksiyonumuzu sunuyoruz. Senede dört kere 'Lokum' koleksiyonları çıkarmayı hedefledik. Sadece kumaşı göstermeyip fikri de anlatıyoruz. İlk 'Lokum' koleksiyonumuzun adı; Marine Coffee... Küçük bir koleksiyona; bir konfeksiyoncunun bulabileceği bir sürü tat koyduk. Bu 'Lokum'lar hep çeşitlenecek. Kumaşları Ümit Ünal tasarladı. Bu, gelecekten bir fikir aslında... Gelecekte moda olacak şeyi günümüze getiriyor ve "İşte bu da kumaşları" diyoruz. Türkiye'den denim anlamında en çok ihracat yapan firma biziz. Burada zaten tanıdığımız ve iş yaptığımız müşterilerimizi ağırlıyoruz. Bu sadece bir imaj fuarı... Çalık Denim'in değişimi çok önemli. Biz; takip eden değil, takip edilen firma olma yolunda büyük adımlar attık.

LUCIA ROSIN (İtalyan tasarımcı)
SADECE KUMAŞ DEĞİL FİKİR DE VERİYORUZ

İstanbul deniz kenarı bir yer olduğu için Marine Coffee koleksiyonunu deniz teması üzerine kurduk. İnsanların arkadaşlarıyla oturup sohbet ettiği bir yer hayal ettim. Kışa uygun bir renk kombinasyonu olması için koyu renkler düşündüm. Denizin yansımasını göstermesi için mavi, kahverengi gibi gri gibi renkler var. Aynı zamanda çizgiler ve kareli kumaşlar ürettik. Kombinasyon yapmaya çalıştık. Değişimi adım adım göstermek istiyoruz. Çalık Denim olarak markalara; sadece kumaş göstermeyip gelecekle ilgili fikir vermek için, kullanacakları modelleri de farklı şekillerde göstermek istedik.

FATİH TÜRK (Çalık Denim Satış ve Pazarl ama Direktörü
DÜNYANIN BİR NUMARALI ÜRETİCİSİ OLACAĞIZ

Dünyanın birçok ülkesine ürünlerimizi satıyoruz. Kolombiya'dan Hong Kong'a kadar geniş bir yelpazedeyiz. Bu fuarda hem imajımızı tazeliyor, hem de yeni müşterilerle tanışma fırsatı buluyoruz. Çalık Denim; şu anda dünyada ilk 10 firma içinde. Bu fuarlarda, büyümekte olduğumuzu gösteriyoruz. Hedefimiz dünyanın en üst seviyesindeki kumaşları üretmek. Dünyanın en iyi markalarına kumaş veriyoruz. Aslında denimin mühendisliğini yapmaya çalışıyoruz. Dünyanın bir numaralı denim üreticisi olmak için sağlam adımlarla ilerliyoruz. Denim konusunda otorite olmak istiyoruz.

ÜMİT ÜNAL (Mod acı)
MODA LABORATUVARI HALİNE GELDİK

Çalık Denim; dünya için mesajlar yazan, dünyanın moda konusunda olmazsa olmazı haline gelen bir firma. Çalık Denim yıllardır var ama konseptleri, tasarımları ve danışmanlıkları ile beraber artık sözü okunur bir konumda... Diesel, G-Star, Tommy Hilfiger, Replay gibi birçok markaya kumaş veriyoruz. Dünya markalarının kumaşlarının Çalık laboratuvarından çıkması çok önemli. Çalık; bence bir moda laboratuvarı...

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.