X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Fatih Kıral herkese ve her keseye ulaşacak
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Fatih Kıral herkese ve her keseye ulaşacak

  • Giriş Tarihi: 28.1.2014

Türkiye'deki butik mobilya sektörünün köklü markalarından Fatih Kıral Mobilya, yurt dışında büyümeyi hedefliyor. Firmanın sahibi Fatih Kıral, "Markalaşma sürecinde olan Brandhome By Fatih Kıral mağazalarımız ile de herkese ve her keseye ulaşmayı hedefliyoruz" diyor

Türkiye'nin butik mobilya sektöründe faaliyet gösteren köklü üreticilerinden Fatih Kıral, iç pazar ve ihracatta hedef büyüttü. Fatih Kıral Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Kıral, Türkiye'de mobilya sektörünün ortalama 9 milyar dolarlık iç pazar büyüklüğüne ulaştığını söyledi. 2015 yılı sonuna kadar halen 13 olan mağaza sayılarını 20'ye çıkaracaklarını belirten Kıral, "Akdeniz Bölgesi'ne yatırımlarımız artacak. Yeni mağazalar için fizibilite çalışmalarımız hızla devam ediyor. Markalaşma sürecinde olan Brandhome By Fatih Kıral mağazalarımız ile de herkese ve her keseye ulaşmayı hedefliyoruz" dedi.

DÜNYA MARKALARI…

50'yi aşkın dünya markasını Türkiye'ye getirdiklerini söyleyen Fatih Kıral, mobilyacılığın aile mesleği olduğunu kaydetti. Kıral, şöyle konuştu: "Fatih Kıral Mobilya'nın geçmişi uzun yıllara dayanıyor. Fatih Kıral Mobilya ve Dekorasyon; koleksiyonlarını yeni kumaş, döşeme ve cila tekniklerini kullanarak hazırlıyor. Bunun yanı sıra müşteri seçimlerine uygun üretimi, yeni sistem makinelerle yapıyor. Şu an Antalya, Cemiltopuzlu, Ömerli, Çamlıca, Feneryolu, Bostancı, Levent, Etiler ve Bodrum'da toplam 13 mağaza, 35 bin metrekare üretim ve depolama alanı ile 'zamansız' yaşam alanları hazırlıyoruz. 2014 hedefimiz; Akdeniz, Ege, Marmara bölgelerinde yeni mağazalar açmak."

'ADIMIZI HERKES BİLECEK'
Başta Birleşik Arap Emirlikleri olmak üzere Azerbaycan, Türkmenistan, Kazakistan, İran, Irak ve bazı Avrupa ülkelerinde büyük projelere imza attıklarını söyleyen Fatih Kıral, "Yurt dışı pazarında büyümek; hedeflerimiz arasında. İhracata ek olarak yurt dışında kendi mağazalarımızı açmak istiyoruz. Bu noktalarda Fatih Kıral adının herkes tarafından bilinen bir marka olması için tüm çalışmalarımızı yapıyoruz. Amacımız; en kısa zamanda, Avrupa başta olmak üzere birçok ülkede yer almak'' diye konuştu. Kıral, mobilya sektörünün Türkiye'nin en eski ve en gelişen sektörlerinden biri olduğunu belirterek sözlerine şöyle devam etti: "Sektör her yıl ürünlerini geliştiriyor ve çeşitliliğini artırıyor. TÜİK 2010 verilerine göre; mobilya sektörünün işyeri sayısı 31 bin 89, çalışan sayısı ise 151 bin 904. Ayrıca perakende sektöründe de çalışan sayısının 100 bin olduğu tahmin ediliyor."

1980'DE DOĞDU
Fatih Kıral Mobilya ve Dekorasyon markası, 1980 yılında Fatih Kıral'ın aile mesleğini sürdürmek üzere kendi adıyla İstanbul Anadolu yakasında açtığı ilk mağaza ile doğdu. 1985 yılından itibaren en önemli İtalyan markalarını müşterileriyle buluşturan Fatih Kıral Mobilya ve Dekorasyon; 1987 yılında Cemil Topuzlu Caddesi'ndeki mağaza ile, 1989 yılında ise yerli ürün ve özel ünite üretimi yapan Fatih Kıral fabrikasının kuruluşuyla büyümeye başladı. 1992 yılında Cemil Topuzlu Caddesi'nde açtığı ikinci mağazasından sonra 1994 yılında Amerikan mobilyaları ithal etmeye başladı.

FUARDA HALL 2'DE
Fatih Kıral, İSMOB 2014'e katıldıklarını ve Hall 2'de yerlerini aldıklarını söyledi. Kıral; fuarla, doğru zamanda ve mekanda mobilya endüstrisindeki önemli isimlerle tanışmayı ve farklı iş olanakları sağlamayı da planladıklarını belirtti.

6 ADIMDA MOBİLYA SEÇİMİ
Mobilya alacaklar için binlerce seçenek var. Doğtaş Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Davut Doğan; mobilya alacakların işini kolaylaştıracak tavsiyeler verdi:
1. Bir mobilya her bakımdan rahat, kullanışlı, uzun ömürlü olmalı ve dolayısıyla değerini karşılamalıdır. Bu nedenle satın alacağınız ürün hakkında detaylı bilgi edinmelisiniz.
2. Yasal bir zorunluluk olmasına rağmen, mobilyaların özelliklerini de içeren kullanma kılavuzları çoğu zaman tüketiciye verilmiyor. Bu durumda önce o ürüne ait kullanma kılavuzu istenmeli, kılavuzun verilmemesi durumunda mobilya dikkatli bir şekilde incelenerek satıcıdan tüm bilgiler toplanmalıdır.
3. Mobilyaların yapımında kullanılan ağacın cinsi, birleştirme yerlerinin sağlam olması, cilasının düzgün olması da mobilya hakkında karar vermede önemli faktörlerdendir.
4. Mobilyadaki döşemelik malzemenin; kolay yanmayan, terletmeyen ve kolay temizlenen özellikte olması da tercih sebebidir.
5. Alınan mobilyanın eve veya büroya teslim masraflarının fiyata dahil olup olmadığı satın almadan önce öğrenilmelidir.
6. Garanti belgesi mutlaka ürünle birlikte alınmalı ve ihtiyacın sipariş üzerine karşılanması durumunda satıcı ile mutlaka bir sözleşme imzalanmalıdır.

KELEBEK EN 'SAF' ÜRÜNLERİNİ TANITTI
Türkiye'nin ilk panel mobilya ve mutfak üreticisi Kelebek Mobilya; 28 Ocak-2 Şubat tarihlerinde düzenlenecek İSMOB 2014'te, trend yaratacak yenilikçi tasarımlarını sergileyecek. Kelebek; fuarda ikisi İtalyan dört tasarımcının imzasını taşıyan üç yeni koleksiyonunu tanıtacak. Çıkış noktalarını 'Pure/Saf' konsepti olarak belirleyen Kelebek tasarım ekibinin ve İtalyan tasarımcılar Dante Donegani ile Giovanni Lauda'nın; ürünlerin tümünde gereksiz ayrıntılardan kaçınarak ortaya çıkardığı koleksiyonları, ilk kez görücüye çıkacak. Türkiye'de modüler mobilya denince akla gelen ilk markalardan biri olan Kelebek Mobilya; yıllardır farklı beğeniler için ürettiği oturma grupları, yemek odaları, yatak odaları, genç odaları ile yaşam alanlarında işlevsel ve estetik çözümler sunuyor.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.