X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Yeni kuşağın enerjisi çok heyecan verici
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Yeni kuşağın enerjisi çok heyecan verici

  • Giriş Tarihi: 14.6.2014

Kiğılı CEO'su Hilal Suerdem, kızı Sena ile çalışmaktan çok mutlu. Kurumsallaşma sürecine önem veren Suerdem, yeni kuşağın enerjisini sevdiğini söylüyor

Türkiye' de erkek giyimi dendiğinde ilk akla gelen markalardan biri Kiğılı'dır. Markanın Babalar Günü için hazırladığı ve kısa süre önce TV'lerde yayınlanmaya başlayan reklam filmi de sosyal medyada çok konuşuluyor. Biz de marka ve projeleri hakkında Kiğılı CEO'su Hilal Suerdem ile konuştuk:
Reklam filmi duygusal olduğu için çok beğenildi. Filmde bir babayla oğlunun hikayesi renkli ve duygusal bir dille anlatılıyor.
Filmde, çocuğun hayatındaki her önemli anında aslında babasından öğrendiklerini uyguladığını belirtmek istedik.

DUNN SPOR KOLEKSİYONUMUZU SEVDİ
Babalar Günü'ne özel bir çalışmamız var Facebook'ta. Babalar Günü için hazırladığımız uygulamayı ziyaret edip babanızdan öğrendiklerinizi ileti olarak sitede paylaşıyorsunuz. Çalışmaya katılan her 50'nci kişi Kiğılı'dan Babalar Günü'ne özel hazırlanmış hediye kutusu ve özel indirimler kazanacak.
Kızım Sena şu an benimle çalışıyor. Bir sonraki kuşağın markaya kattığı enerji beni çok heyecanlandırıyor ve dinamik tutuyor. Ama tabii ki kurumsallaşma sürecini hayata geçirebilmek çok önemli.
Markamız için 2014 ilkbaharyaz koleksiyon çekimlerinde dünyaca ünlü manken Tommy Dunn ile çalıştık.
Yeni koleksiyonumuzun renklerini çok beğendiğini söyledi. Koleksiyonumuzdaki en beğendiği ürünler ise spor grup ve takım elbiseler oldu.
Markamızın koleksiyon tasarımında sekiz kişi çalışıyor. Üretimimizin yüzde 70'ini Türkiye'de gerçekleştiriyoruz. Tabii yurt dışında da üretim ve çalışmalar devam ediyor. Bu da üretimimizin yaklaşık yüzde 30'u civarında.
Yurt içinde 215, yurt dışında 25 mağazamız bulunuyor.
Yurt dışında Azerbaycan, Gürcistan, Kıbrıs, Irak, İran, Kırgızistan, Fransa, Tacikistan, Türkmenistan ve Çin'de mağazalarımız var.
Moda haftalarında yer almıyoruz. Tasarımcıların ön planda olduğu bir platformda markaların biraz daha geri planda kalmasının daha doğru olduğu düşüncesindeyiz.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.