1950'li yıllardan bu yana iç giyimde etkili olan Penti markası, renkli plaj kıyafetleriyle son dönemde yükselişte olan firmalardan. Mağazaları yılda 30 milyon kadın tarafından ziyaret edilen markanın tasarım direktörü Ayşin Bicioğlu ile marka ve yeni sezon trendleri üzerine konuştuk:
Biz kadın odaklı bir firmayız. Gerek ürünlerimizle, gerek sunduğumuz hizmetlerle kadını anlayan, beklentilerini karşılayan bir markayız.
YOKMUŞ HİSSİ VERİYOR
Sektörde birçok yabancı marka da var ama bizim en büyük özelliğimiz; Türk vücut ölçülerini dikkate alarak tasarım yapmamız. Türk kadınının zayıf yönlerini biliyoruz ve bu şekilde tasarım yapıyoruz.
Mağazalarımıza iki haftada bir yeni bir ürün koyarak müşterilerimizin her gelişlerinde farklı bir şey keşfetmelerini sağlıyoruz.
Yedi senedir markanın tasarım ekibinin başındayım. Ekip beş kişiden oluşuyor. Çalışma arkadaşlarımın hepsi uzmanlık alanlarında eğitim almış kişiler.
Marka olarak 1994 yılında Çorlu'daki Öğretmen Çorap Fabrikası'nı kurduk. Uluslararası standartlarda üretim yapabilen bu tesiste, bugün yılda 80 milyon çift çorap üretiyoruz.
53 şehirde 210 mağazaya sahibiz. Yurt içiyle sınırlı kalmayıp global pazarda da her yıl daha yaygınlaşan Penti, yurt dışında 53 mağaza ile hizmet veriyor.
Türk kadınları iç çamaşırıyla ilgili algılarının değişmesiyle hem sezon trendlerine uyacak, hem de hayatlarını kolaylaştıracak ürünleri tercih ediyor.
Türk tüketicisi izsiz çamaşırı sevdi. Dar pantolonlarla giymek için lazer kesimli tasarımlar alıyorlar.
Kadınlar ayrıca giyildiğinde yokmuş hissi veren, kusurları kapatan, belli olmayan, ten rengine uygun külotlu çorapları beğeniyor.