2005 yılında kurulan ve kısa sürede fenomen haline gelen kozmetik markası Mama Mio, son üç senedir Türkiye'de. Mama Mio CEO'su ve kurucu ortağı Sian Sutherland ile, üç yakın arkadaşıyla birlikte kendi cilt ihtiyaçlarını karşılamak için kurdukları markayı konuştuk...
Hedef kitlemizi oluşturan kadınlar için gerekli ürünleri kozmetik sektöründe bulamayınca Mama Mio'yu kurduk. Biz dünyanın en egoist markasıyız. Markanın dört kurucusu olarak, ihtiyaç duyduğumuz ve bulamadığımız ürünleri ilk olarak kendimiz için ürettirdik ve markamız bu şekilde ortaya çıktı.
ÇOK İYİ ARKADAŞIZ
Diğer ortaklarım; Tanya Mackay, Kathy Miller ve bize en son eklenen Jill Dunk… Biz iş ortağı olmanın yanı sıra çok iyi arkadaşlarız. Ve çocuklarımız olduktan sonra benzer zorluklar yaşamış kadınlarız…
Markayı kurmadan önce bir restoranım vardı. Yatırım sektöründe ve farklı iş kollarında da çalıştım. Kathy, Michael Peter isimli ünlü şirkette tasarım departmanında çalışıyordu. Tanya kendi aromaterapi işini kurmuştu. Hepimiz kozmetikle, güzel görünmekle ve alışverişle ilgilenen, ancak yoğun çalışan kadınlardık.
Markamızı; Stella McCartney, Emma Bunton, Natalia Vodianova, Jessica Alba, Christy Turlington, Penelope Cruz ve Kim Kardashian gibi ünlü isimler kullanıyor.
TÜRK KADINI ÇOK GÜÇLÜ
Yengem Kaş'ta yaşıyor, o yüzden Türkiye'yi sık sık ziyaret ediyorum. Türk kadınlarının markamıza ilgi gösterdiğini biliyorum. Genel olarak Türk kadınlarının çok feminen ve güçlü olduğunu düşünüyorum. Her yıl daha çok kendilerini gösteriyorlar. Bu, çok mutluluk verici.
Hedef kitlemizi, yoğun çalışan ve güzellik için saatlerce zaman harcayamayan kadınlar oluşturuyor. Günde üç dakikada etkili ve doğru ürünler kullanarak güzelleşmek ve fit bir cilde sahip olmak isteyen kadınlar…
HERKES GÜZEL OLABİLİR
Kadınların kendilerini özel ve güzel hissetmesini sağlayan sloganlarımız var. Birçok kadın doğumdan sonra ya da yaşı ilerlediğinde kendini aynaya bakamayacak kadar kötü hissediyor. Bizce insanın güzel görünebilmesi için hem içinin, hem de dışının iyi durumda olması gerekir.
Biraz özenle tüm kadınların çok güzel görünebileceğine inanıyorum. Oysa kozmetik sektörüne bakınca; kadınların önlerine ulaşılmaz hedefler konulduğunu ve özellikle kendilerini kötü hissetmelerinin istendiğini düşünüyorum. Fotoşoplu fotoğraflar kullanılıyor ve kadınlar bunlara bakıp kendilerini kötü hissediyor. Buna tahammülüm yok!
Ürünlerimizin bazılarının içinden egzersiz programları çıkıyor. Bu egzersizleri yaparak kaslarınızı çalıştırabiliyorsunuz. Fit bir görünüm için sadece ürün sürmek yerine cildi de çalıştırmak gerektiğine inanıyoruz.