X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Hollywood'un eşofmanlı güç gösterisi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Hollywood'un eşofmanlı güç gösterisi

  • Giriş Tarihi: 1.4.2015
Hollywood'un eşofmanlı güç gösterisi
Hollywood'un eşofmanlı güç gösterisi

Spor salonundan çıkmayan, en şık restoranlara bile eşofmanla giden yıldızlar; sportif giyim pazarını 30 milyar dolara ulaştırdı. Ünlü kadınlar, 'Şık olmak için uğraşmayacak kadar güçlüyüm' mesajı veriyor

Geçtiğimiz yıl moda dünyası yeni bir terimle tanıştı: Athleisure... İngilizce 'atletik' ve 'rahat' kelimelerinin birleşiminden oluşan bu yeni akım; her an koşuya çıkacak veya basketbol oynayacakmış gibi giyinmek anlamına geliyor. Moda otoriteleri; tayt, sweatshirt, bol tişörtler ve eşofmanlardan oluşan athleisure trendinin, 2015'te de yükselişini sürdüreceğini söylüyor.

LÜKS MARKALAR DA İŞE EL ATTI
Barclays'in araştırmasına göre; geçtiğimiz yıl ABD'de kadınların sportif kıyafet harcamaları 30 milyar doları aştı. Stella McCartney'nin Adidas'a hazırladığı koleksiyon, aktris Kate Hudson'ın Fabletics adlı spor markası, Beyonce'nin Topshop için tasarladığı spor giyim serisi; atletik giyim tarzını altın çağına taşıdı. Balmain'den Alexander Wang'e, Victoria's Secret'tan Marc Jacobs'a kadar birçok lüks markanın bu işe el atması da, sektöre hareket getirdi. Yoga, pilates, cross fit ve boks gibi sporlarla ilgilenen ve spor salonlarında saatlerini geçiren ünlü kadınlar da bu akımın öncüsü durumunda. Uzmanlar, ünlü yıldızlara özenen ve bir eşofmana 600 dolar ödeyen kadınların 'O kadar güçlüyüm ki, şık olmak için çabalamama gerek yok' mesajı verdiğini vurguluyor. Nike CEO'su Mike Parker'ın "Tayt, jean'in yerini aldı" sözü ise durumu özetliyor.


kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.