Turizm
sektörünün öncü isimlerinden Jolly Tur, 2015'i hedeflerinin üzerine ulaştığı bir yıl olarak geride bırakıyor. 2015 için yüzde 25'lik büyüme hedeflemesine rağmen, yüzde 30 oranında büyüyen Jolly Tur, geçtiğimiz günlerde 2015 performansını ve trend yaratacak 2016 planlamalarını bir basın toplantısıyla paylaştı.
ÖDÜLE DOYMUYOR
Toplantıya Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Vardar, Jolly Tur Genel Müdürü Figen Erkan ve tüm departman müdürleri katıldı. Jolly Tur'un 2015 yılında sinemalar ve internette yayınlanan reklam filmleri, şimdi de ödül rekorlarına doğru koşuyor. Şubat 2015'te internet ortamında paylaşılan ve büyük bir ilgiyle karşılanan 'Cinnetten Bir Köşe'nin ardından Temmuz 2015'te 'Cennetten Bir Köşe' ile bir kez daha ilgi odağı olan Jolly Tur'un reklam filmleri, 20 milyondan fazla izlendi. 'Cennetten Bir Köşe' Ağustos Ayının En Beğenilen Reklam Filmi seçilirken, 'Cinnetten Bir Köşe' de Kristal Elma Ödülü'nden sonra Felis Ödülü'nün de sahibi oldu. Jolly Tur'un yeni reklam filmleri ise geçtiğimiz günlerde gösterime girdi.