Bursa Ticaret ve Sanayi Odası Küresel Fuar Acentesi Projesi kapsamında gıda sektörü temsilcileri, Anuga Yiyecek ve İçecek 2017 Fuarı'na çıkarma yaptı. BTSO Yönetim Kurulu Üyesi Aytuğ Onur, sektörün üretimdeki başarısını ihracata da yansıtmayı hedeflediklerini söyledi. Bursa iş dünyasının yurt dışına açılması ve rekabetçiliğini geliştirmesini hedefleyen BTSO, yeni bir organizasyona daha imza attı. Ur-Ge ve Küresel Fuar Acentesi Projesi kapsamında Bursalı gıda sektörü temsilcileri, Almanya'nın Köln kentinde önemli iş görüşmeleri gerçekleştirdi. Gıda sektörünün çeşitli alanlarında üretim yapan BTSO üyeleri, ikili iş görüşmelerinin ardından Anuga Fuarı'nı ziyaret etti. Anuga Fuarı'nı inceleyen Bursa iş dünyası temsilciler, hem sektördeki yeni gelişmeleri yakından gördü hem de global markalarla işbirliği anlaşmasına imza attı. BTSO heyetinin Anuga Fuarı ziyaretini değerlendiren BTSO Yönetim Kurulu Üyesi Aytuğ Onur, fuarın Bursalı firmalar açısından oldukça verimli geçtiğini vurguladı. Fuara 4 sene önce 25 kişilik bir heyetle geldiklerini hatırlatan Onur, bu yıl bu rakamın 3 kat arttığını vurguladı.
HOLLANDA'YA BİTKİSEL ŞAMPUAN
BTSO Üyesi Hasan Hüseyin Sarı, "Her sene fuara geldiğimde şunu görüyorum. Daha önce hayranlıkla baktığımız ürünleri ve üreticilere şimdi ders verir nitelikteyiz. Birçok konuda bazı şeylerin önüne geçmişiz. Organizasyonumuzda Hollandalı bir firma ile bitkisel şampuan ihracatı konusunda anlaşma yaptık. Bu önemli bir adım. Ziyaretçi olarak geldiğimiz fuarda ihracat yapmayı başardım. Bazı yabancı firmalarla da görüşmemiz oldu. Onlar da olumlu sonuçlandı" dedi.