Hyundai, fuarda sergilediği toplam 30 farklı modelle birlikte 11 yeni teknolojisini de özel olarak hazırlanan 10 değişik standda görücüye çıkarmış oldu.
Hyundai, anavatanı Kore Seul'de marka imajı ve müşteri memnuniyeti iletişimini temsil eden ''Brilliant Moment O'' temasını da vurguladı. HND-9 adlı konsept, Hyundai Motor Company'nin Kore-Namyang'daki Ar-Ge Merkezi'nin hazırladığı dokuzuncu konsept olarak lanse edildi.
Hyundai Motor Company Tasarım Merkezi Başkanı Suk-Geun Oh, ''HND-9, Hyundai'nin gelecekteki sporcusu müşterilerimize yepyeni deneyimler sunacak. Akıcı tasarım felsefesinin yepyeni bir yansıması olan arkadan itişli bu konsept, sofistike görüntüsüyle yüksek performansı en iyi şekilde harmanlıyor'' ifadelerini kullandı.
Hyundai, 2013 Seul Otomobil Fuarı'nda ayrıca ''Modern Premium'' felsefesinin bir parçası olarak, sanatsal bir ''Hyundai i40'' çalışması, ''My Baby'' projesi ve ''Equus by Hermes'' konseptlerini de sergiledi.