Japonya Ulaştırma Bakanlığı verilerine göre, Japonya'da trafik sıkışıklığından kaynaklanan yıllık kayıp 10 trilyon yeni buluyor. Toyota bu soruna 'Cooperative-adaptive Cruise Control' (C-ACC) sistemiyle çözüm arıyor. Bu sistem, diğer araçların yavaşlama ve hızlanmalarının takibi için diğer araçlar ile iletişimde kullanılıyor. Öndeki araca göre hızını ve mesafeyi ayarlıyor. Önde ki araç fren yaparsa, arkada ki araçta fren yapıyor. Hızlandığında ise aynı hıza çıkıyor. İki araç arasında ki mesafe sabit kaldığı için, trafik ahenk içinde ilerliyor. Dolayısıyla trafikte dur-kalk sıkışlığı yaşanmıyor. C-ACC, Lane Trace Control (LTC) adı verilen sistem ile beraber kullanıldığında ise sürücüsüz seyahat mümkün oluyor. LTC sistemi sürüş esnasında sensörler vasıtasıyla yoldaki şeritlerin muhafaza edilmesini sağlıyor. Sistem, virajlarda otomobilin kendi kendine dönmesini sağlıyor. Sürücü ise keyfine bakıyor. İnternete girip, mail bile atıyor.