Türkiye otomotiv pazarı 8 ayda bir önceki yıla göre yüzde 48 büyürken, Peugeot'nun satışları yüzde 76 yükseldi. Böylece marka pazarın yaklaşık 1 buçuk katı büyüdü. İlk 8 ayda toplam 22 bin 530 adet satış gerçekleştiren Peugeot Türkiye, yüzde 3.8 pazar payı elde etti. Peugeot Türkiye'nin yeni Genel Müdürü Laurent Pernet, yıl sonunda yüzde 4 pazar payı hedeflediklerini söyledi. Peugeot Türkiye'den önce PSA Grubu'na ait Sochaux Futbol Kulübü'nün başkanlığını yapan Pernet, şunları anlattı: "Bu hedef, Peugeot Türkiye'nin daha fazla büyümeye odaklandığının önemli bir göstergesidir. Mevcut ürün gamımız ve gelecekteki ürünler ile bunu rahatlıkla sağlayabileceğimize inanıyorum. Bugüne kadar Peugeot 308 BlueHDI EAT6 Tam Otomatik Dizel, yenilenen Peugeot 208, yenilenen Partner Tepee ve 508 BlueHDI EAT6 Tam Otomatik Dizel ürün gamına katıldı. Bu ürünlerimiz de Peugeot markasının Türkiye'de daha fazla büyüyeceğine işaret ediyor."