X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER İnternette dükkânınızı açın!
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

İnternette dükkânınızı açın!

  • Giriş Tarihi: 11.10.2015
İnternette dükkânınızı açın!
İnternette dükkânınızı açın!

Biggshop'un yeni hayata geçirdiği dijital mağaza ile iş ortakları açılan web sitesi üzerinden ürününü sergileyip pazarlayabiliyor

Türkiye de bulunan bin 100 B2B bayisi dışında İstanbul'da açtığı 3 yeni mağazasıyla müşterileri özel tasarım ürünleriyle buluşturan BiggShop, Cafe'li ve Cafe'siz seçenekleri ve geçmiş yıllardan farklı olarak bu sene geliştirmiş olduğu e-ticaret ve Facebook shop (Dijital Mağazacılık) modeliyle yatırımcıların dikkatini çekiyor. BiggShop, Türkiye'deki tasarım becerilerinin ürünle ve daha sonra tüketiciyle buluşmasını sağlamaya yönelik bir konsept. Yaklaşık 20 tasarımcının çalıştığı firmada "Design in Turkey" konsepti ile Türkiye'ye özgü motifler ürünlerin üzerine uygulanıyor. Fiyatların erişilebilir düzeyde olması ise markanın ana unsurlarından. Firmanın misyonu yüksek kişisel aksesuar, konsept hediyelik ve tasarım ürünlerini makul fiyatlara tüketiciye sunmak.

SİTEYİ KUR ÜRÜNÜNÜ SAT
Biggshop, BiggPlus grubunun bir şirketi. Aynı zamanda Türk Hava Yolları'nın merchandising ürünleri iş ortağı. 16 yıldır internet üzerinde ve dijital dünyada hizmet veren firma, dijital mağazacılık modeliyle geliştirdiği yazılımlar sayesinde dijital mecralarda ürünlerini satmak isteyen franchise iş ortaklarına, kendilerine özel bir e-ticaret sitesi açmalarını, ürünlerini aynı zamanda Facebook üzerindeki mağazaları aracılığıyla satmalarını sağlıyor. İş ortakları ürünleri sattıklarında satılan ürünler firma tarafından alıcılara teslim ediliyor. Bu arada iş ortakları sattığı ürün üzerinden komisyonunu alıyor. İş ortakları kendilerine açılan web sitesi ve Facebook mağazalarında ürünlerini sergileyip pazarlıyorlar. Gerisini Biggshop hallediyor. Mağazalara bir seçenek olarak cafe konsepti de var. Mağazaya gelen müşteriler cafelerde oturduğunda, etrafında Biggshop ürünlerini buluyor, onlara daha yakın oluyor ve hikayelerini okuyor. Bu da satışları yükseltiyor. Yiyecek ve içecekler soğuk zincir tedarik yönetimiyle müşterilerle buluşuyor. Firmaya özel gurme kahve, cheesecake'ler, havuçlu kekler ve birçok sıcak servis edilen lezzetli ürün mevcut. Yeterli alan olması halinde mağazalara eklenen cafe bölümü de anahtar teslim olarak iş ortaklarına teslim ediliyor.

GALATA'YA İKİ MAĞAZA BİRDEN
İlk mağazayı Galata'da açan firma, mağaza çok rağbet görüp satışlar da artınca yine Galata'da, üçüncüsünü de Özdilek Park AVM'de açtı. Halen İstanbul Anadolu yakasında yeni 2 mağaza için mekan arayan firma, İstanbul'da 5, Türkiye genelinde ise 20 mağazaya ulaşmayı hedefliyor. Firmanın Ankara, İzmir, Bursa, Bodrum, Diyarbakır ve Eskişehir'de karma mağazaları da var. Türkiye'nin her bölgesinden ciddi sayıda talep aldıklarını dile getiren Biggshop CEO'su Enis Karslıoğlu, "Van, Kayseri, Eskişehir, Adana, Bodrum, Gaziantep hatta Avrupa ve Ortadoğu'dan master franchise adaylarımızla görüşmeler devam ediyor. Dubai'den ciddi master franchise olmak isteyen adaylarımız var" diyor.