Geleneksel lezzetleri İstanbulluyla buluşturan Dilim Börek, 12 yıldır hizmet veriyor. 2003 yılında kurulan Dilim Börek, şu an 14 olan mağaza sayısını 2016'da 30'a çıkarmayı hedefliyor. 2009 yılının Haziran ayında 444 4 356 (ALODLM) lezzet hattıyla alanında ilk örnek olmayı başaran marka, 2011 yılından itibaren üretimi, BRC standartlarında tasarlanan donanımlı tesislerinde gerçekleştiriyor. Teknolojik alt yapısı, yenilikçi bakış açısı, özgün franchising sistemi ve yüzde yüz organik ürünleriyle gıda sektöründe ilerleyen Dilim Börek; kalitesini en üst düzeye taşımak için araştırma-geliştirme faaliyetlerinin üstünde özellikle duruyor. Firma bir yandan da sektörde kazanmış olduğu tecrübe ve bilgi birikimini, markaya duyulan güvenle birleştirerek girişimcilere yeni bir yatırım fırsatı sunuyor. Dilim Börek Genel Müdür Yardımcısı Uğur Çiçek, geleceğe yönelik hedeflerini anlattı. Kısa dönemde kaliteden ve lezzetten ödün vermeden, franchise ağını genişleterek Türkiye'nin her bölgesinde olmayı hedeflediklerini dile getiren Çiçek, "2016 yılında İstanbul'da daha ulaşılabilir olmayı, Anadolu'da yeni mağazalar açmayı ve mağaza sayımızı 30'a çıkarmayı planlıyoruz. Uzun dönemde ise geleneksel su böreği lezzetinin dünya çapında bilinirliğini sağlamayı hedefliyoruz" diye konuştu. Özellikle bayram ve özel günlerde adından sıkça bahsettiren marka; bayram ziyaretlerine ve kavuşma anlarına, tepsi baklava ve börekleriyle eşlik ediyor. Marka, hedeflenen büyümeyle daha çok eve misafir olmayı amaçlıyor.