X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER 10 adımda sağlıklı yaşam
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

10 adımda sağlıklı yaşam

  • Giriş Tarihi: 18.4.2013

Gillian McKeith'ın 'Bana Ne Yediğini Söyle' isimli kitabındaki kaliteli yaşam sırlarını Cosmopolitan dergisi sayfalarına taşıdı

1. SABAH ILIK SU İÇİN
Sabah uyanır uyanmaz içeceğiniz bir bardak ılık su; doğrudan bağırsaklarınızı temizler. Yatmadan önce de ılık su içmeyi unutmayın.
2. SAKİNKEN YİYİN
Üzgün veya sinirliyseniz, yiyecekleri gerektiği gibi sindiremezsiniz. Sakin olduğunuz zaman yemek yemeye özen gösterin.
3. BEDENİNİZİ DİNLEYİN

Eğer herhangi bir yiyeceği gerçekten çok istiyorsanız, tüketin; vücudunuz içeriğindeki bir besin maddesine ihtiyaç duyuyor olabilir.
4. YİYECEKLERİ GRUPLANDIRIN

Bir öğünde birbiriyle etkileşime girmeyen yiyecekleri tüketin. Örneğin et ve balıkla beraber meyve yerseniz şişkinlik yapar, tek başına meyve ise gaz yapmaz.
5. YEŞİLLİK SUYU İÇİN

Haftada bir gün yeşillik suyu hazırlayın. Yeşil içecekler; kanı temizler, kan hücresi yapımına yardımcı olur ve bedeni arındırır.
6. BÖBREK MASAJI

Her günün sonunda böbreklerinize masaj yapın. Bu masaj onları rahatlatır.
7. VÜCUT MASAJI YAPIN

Banyoya girdiğinizde bedeninizi ıslatmadan önce bir kese veya lifi sıcak suyla ıslatın ve ayaklarınızdan başlayarak masaj yapın.
8. CİLDİNİZİ FIRÇALAYIN

Haftada bir kere cildinizi kuru bir cilt fırçasıyla fırçalayın.
9. ERKEN YATMAYA ÖZEN GÖSTERİN

Yatağa ne kadar erken girerseniz, kendinizi o kadar iyi hissedersiniz. 23.00'ten önce uyumalısınız.
10. SADECE DURUN

Sabahları kalktığınızda kendinize beş dakikalık zaman ayırın ve bu zaman zarfında durun! Kendinizi daha iyi hissedeceksiniz.