X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Hollywood yıldızları sağlıklı mı atıştırıyor?
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Hollywood yıldızları sağlıklı mı atıştırıyor?

  • Giriş Tarihi: 1.8.2013

Aniden acıktığımızda, atıştıracak bir şeyler ararız. Bu krizleri sağlıklı ara öğünlerle geçiştirebilirsek; açlığımızla baş edebilir ve formda kalabiliriz. Cosmopolitan dergisi; ünlülerin atıştırmalıklarını, beslenme uzmanı Caroline Farrell'in görüşleri eşliğinde sayfalarına taşıdı...

DOĞRU SEÇİMLER
Rihanna
HİNDİSTAN CEVİZİ SUYU:
"Hindistan cevizi suyu, yüksek oranda potasyum içeriyor; bu da özellikle sporda kaybedilen suyun geri kazanılmasını sağlıyor. Kalorisi oldukça düşük olmasına rağmen aroması ve şekerli tadıyla harika bir seçim."

Kourtney KardashIan
LAHANA SALATASI:
"Lahana, gerçek bir karoten deposu. İçeriğindeki antioksidanlar sayesinde hücreleri serbest radikallerden koruyor ve yaşlanma etkilerini azaltıyor. Kalorisi düşük ve lezzetli olan bu salata, açlık hissini anında kesiyor."

Gwyneth Paltrow
CHIA TOHUMU:
"Bu tohumlar; yüksek miktarda mineral, lif, protein ve Omega-3 içeriyor. Tüketilmesi oldukça kolay; yoğurt, salata ya da çorbanıza bir miktar ekleyerek, açlık krizinizi bastırabilirsiniz."

Scarlett Johanson
PROTEİN İÇECEĞİ:
"Protein içeceği, özellikle spor yapanlar için gerçekten iyi bir seçim. Vücuda ciddi miktarda protein desteği yapıyor ve uzun süre tokluk hissi sağlıyor. Protein içeceğinizi güvenilir bir markadan seçin; içerisine biraz karadut ve süt ekleyebilirsiniz."

ZARARLI SEÇİMLER
Kim Kardashian
MEYVELİ MILKSHAKE:
"Çoğumilkshake'in içinde koladan daha fazla şeker olduğunu biliyor muydunuz? Meyve karışımlarının içindeki şeker; anında kana karışıyor, insülin depolanıyor ve bu, kilo alımına neden oluyor."

Amanda Seyfried
DİYET NOODLE:
"Diyet ürünler; protein bakımından da oldukça zayıftır. Bu da hemen acıkmanıza neden olur. Bunun yerine yulaflı bir bisküvi tercih edebilirsiniz. Fıstık ezmesi de alternatif olabilir."

ARADA KALANLAR
Jessica Szohr
SEBZE SULARI:

"Ispanak ve lahana gibi sebzelerin suları oldukça besleyicidir. Ancak sebze suları çok az protein ve yağ içerir; bu yüzden mutlaka yemekle birlikte tüketilmeli."

Taylor Swift
DONMUŞ YOĞURT:
"Dondurulmuş yoğurt, sindirim sistemini sağlıklı şekilde etkiler. Ancak meyve aromalı yoğurtlar yüksek miktarda şeker içerir; bu da kilo almanıza neden olur. Seçiminizi katkı maddesiz, doğal yoğurttan yana kullanın. Bu sizin için sağlıklı bir ara öğün olacaktır."