X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Sık sık acıkanlar dikkat!
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Sık sık acıkanlar dikkat!

  • Giriş Tarihi: 18.1.2016 14:15 Güncelleme Tarihi: 18.1.2016 14:16
Sık sık acıkanlar dikkat!
Sık sık acıkanlar dikkat!

Uzmanlar açlık hissini bastırmak isteyenler için düşük kalorili tok tutan 12 gıdayı tavsiye etti. Bunların başında limon yer aldı...

Hem kilo almamak hem de lı beslenmenin yolu doğru gıdaları doğru şekilde tüketmekten geçiyor. Sürekli açlık yaşayanlara ise uzmanlar 12 etkili gıda öneriyor...

1- LİMONLU SU: Sabah kalktığınızda bir bardak suya yarım limon sıkın. Kahvaltıdan önce aç karnına içilecek bu su açlığınızı bastıracaktır.

2- KIRMIZI BİBER: Acı kırmızı biberin faydaları saymakla bitmiyor. Yemeklerde kullanılacak bu biber hem tok tutacak hem de enerjinizi artıracaktır.

3- YOĞURT: Faydalı bakteriler içeren yoğurdu sade olduğu gibi içine muz ve bal koyarak da tüketebilirsiniz. Bu sayede midenizi rahatlatıp, açlık hissinden kurtulursunuz.

#Sayfa#

4- AVOKADO: Öğle yemeği sonrasında bu meyvenin tüketilmesi öneriliyor. Ara öğün olarak alınacak yarım avokado tok tutarken, kan şekeri düzeyini olumlu etkileyecektir.

5- SİRKE: Yemeklerde kullanılacak sirke, uzun süre midenizde dolgunluk hissi verecektir. Sindirimi yavaşlattığı için yemek aralarında açlık duygusu yaşamanız gecikecektir.

6- FINDIK:
Sağlıklı yağlar içeren, lif ve protein zengini fındık tok tuttu- ğu gibi enerji de vererek, gün boyu acıkmanızı engelleyecektir.

#Sayfa#

7- ANTEP FISTIĞI:
Vücuttaki iştah sinyallerini azaltan bir yağ asidi içerdiği için acıkmayı önlüyor. Kilo problemi olanların sınırlı miktarda yemesi gerekiyor.

8- YULAF: Sindirime yardımcı oluyor. Vücuttaki iştahı azaltan hormonları harekete geçiriyor.

9- TAZE FASULYE:
Lif, protein ve su içeriğiyle harika bir sebze olan taze fasulyeyi haftada birkaç kez yemek gerekiyor. Tok tutuyor.

#Sayfa#

10- ELMA:
Antioksidan deposu elma, sindirimi düzenliyor, kan akışındaki şeker ve kalori emilimini azaltıyor.

11- ÇİKOLATA: Bitter çikolata iştahı kesiyor. Kadınların açlık hormonunu bastırıp, yeme krizine girmelerini engelliyor.

12- KETEN TOHUMU:
Doygunluk duyusunu arttıran diyet lifleri içeriyor. Barındırdığı vitamin ve minerallerle tok tutuyor. Kahvaltıda alınacak gıdalara serpilmesi öneriliyor.