X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Tüm Aktörler Saydem Çatısında Buluşuyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Tüm Aktörler Saydem Çatısında Buluşuyor

  • Giriş Tarihi: 6.7.2015 14:48 Güncelleme Tarihi: 7.7.2015 13:15
SAKARYA YEREL DEMOKRASİ PORTALI GİRİŞ PANELİ
Tüm Aktörler Saydem Çatısında Buluşuyor

Büyükşehir Belediyesi tarafından başlatılan SAYDEM (Sakarya Yerel Demokrasi Portalı) uygulaması şehir genelinde faaliyetlerine devam eden STK’ları (Sivil Toplum Kuruluşları) yerel yönetimler ile buluşturmaya devam ediyor.
Sakarya Büyükşehir tarafından uygulamaya konulan yeni portal ile STK’lar diledikleri her konuda istek, öneri, şikayet, fikir ve görüşlerini kolaylıkla ilgili birim ve yöneticilere aktarabiliyor. SAYDEM ile kamu kurum ve kuruluşlarının yanı sıra, STK’ları da Büyükşehir Belediyesi ile daha hızlı ve kolay buluşturabildiklerini kaydeden Çözüm Masası Koordinatörü Taha Toplu, “Kısa süre önce katılımcı belediyecilikte örnek bir uygulama olan SAYDEM’i uygulamaya sunmuş, portalın kullanım içeriği ile ilgili detayları kamuoyuyla paylaşmıştık. SAYDEM’le Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Zeki Toçoğlu’nun sıklıkla ifade ettiği ‘şehri birlikte yönetme’ hedefine dair önemli bir adım atmış olduk. Böylece tüm aktörlerimizle aynı çatı altında buluştuk” diye konuştu.
Taha Toplu, “Uygulama ile demokratik toplum hayatının en önemli unsurlarından STK’larımız her konuda istek, şikayet, bilgilendirme, bilgi alma gibi görüş ve taleplerini Büyükşehir Belediyemize iletebiliyor. Aldığımız bu talepleri ilgili birimlere yönlendiriyor, hiçbir iletişim boşluğu kalmaksızın gerekli adımları atıyoruz. STK’larımızla karşılıklı çalışma imkanı buluyor, çözüm odaklı hamleleri kısa vadede gerçekleştirebiliyoruz. Bunun dışında STK’lar düzenlemiş oldukları sosyal ve kültürel tüm etkinlikleri, SAYDEM ile şehir genelinde duyurma imkanı buluyor” dedi.
SAYDEM’e başvuru süreci ile ilgili de açıklamalarda bulunan Toplu, “Şehir portalımız SAYPORT ve SBB Mobil üzerinden yapılacak istek ve şikayet bildirimlerinden uygulamaya kayıt yaptırılabilir. Ayrıca 153 Çözüm Masasını arayıp ve birimimize gelerek de kayıt işlemleri alınabilir. 444 40 54 Çağrı Merkezi’ne ad, soyad, TC Kimlik Numarası ve kurum bilgileri mesaj atılarak da uygulamaya başvuruda bulunulabilir” ifadelerini kullandı.