Türkiye'nin en iyi haber sitesi

lar klasik promosyonlardan vazgeçmiyor

Giriş Tarihi: 4.5.2015 14:40 Güncelleme Tarihi: 4.5.2015 14:41
Adaylar klasik promosyonlardan vazgeçmiyor

ları, 25. Dönem Milletvekili Genel i öncesinde de kalem, çakmak, anahtarlık, mutfak önlüğü, şapka gibi klasik promosyonları tercih etti.

ları, lere kısa bir süre kala promosyon konusundaki çalışmalarını hızlandırdı. Maliyeti uygun olduğu için daha çok klasik promosyonları seçen adaylar, taşınabilir bellek, özel imza kalemleri gibi ürünleri özel toplantılarda hediye ediyor.

Milletvekili adayları, promosyonlar için ortalama 50 bin lira harcıyor.

İstanbul'da tanıtım ve promosyon konusunda üretim yapan bir firmanın yetkilisi Nihat Bahçıvan, partilerin genel merkezlerinin 3-4 ay önce flamaları yaptırdığını söyledi.

'nin 8-10 milyon, 'nin 5-6 milyon, 'nin de 4 milyon kurumsal flama yaptırdığını belirten Bahçıvan, partilerin sloganlarının da parti bayraklarına ve afişlere yazıldığını ifade etti.

Bahçıvan, milletvekili adaylarının, isimlerini, fotoğraflarını ve partilerinin sloganlarını çakmak, kalem, anahtarlık gibi promosyonların üzerine yazdırdığını aktardı.

Genel seçimlerin promosyon ve bayrak açısından sönük geçtiğini, yerel seçimlerde 2 bin 500 civarı belediye başkanı adayı varken genel seçimlerde 550 milletvekili adayı bulunduğunu anımsatan Bahçıvan, "Bu yüzden promosyon ürünleri ve bayrak üreten firmaların genel seçimlerden beklentisi düşük" diye konuştu.

Bahçıvan, promosyon ürünlerinin çeşitlerine değinerek, "En çok sevilen promosyon ürünü, üzerinde adayı tanıtan yazıların bulunduğu kağıt çıkan kalemler. Bunlar çok tercih ediliyor. Araba kokularına da ağırlık veriliyor. Hem çok ucuz hem de uzun süre gidiyor" diye konuştu.

Çakmak, kalem, anahtarlık, mutfak önlüğü, şapka, atkı, tişört, çanta gibi klasik promosyonların bu yıl da tercih edildiğini belirten Bahçıvan, "Her seçimdeki promosyonlar bu dönemde de tercih ediliyor. Yeni bir şey yok gibi" ifadelerini kullandı.

Bahçıvan, en kullanışlı promosyon ürününün, üzerinde termometre bulunan magnetler olduğunu, magnetin üzerinde adayların fotoğraflarının, isimlerinin, parti sloganlarının, şehrin önemli kurum ve kuruluşlarının telefon numaralarının yazılabildiğini kaydetti.

"Tek yeni ürün bardakta hazır çorba"

Bahçıvan, bu yıl promosyon ürünü olarak tek yeniliğin "kağıt bardakta hazır çorba" olduğunu söyledi.

Kağıt bardakların içerisinde çorbaların bulunduğunu ve tek kullanımlık olduğunu dile getiren Bahçıvan, içerisinde ekmek taneleri de bulunan çorbaların, miting alanlarında uzun süre bekleyen seçmenler açısından uygun olduğunu vurguladı.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Adaylar klasik promosyonlardan vazgeçmiyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz