X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Trepaş, ’Şikayet Yönetim Sistemi’ni Devreye Aldı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Trepaş, ’Şikayet Yönetim Sistemi’ni Devreye Aldı

  • Giriş Tarihi: 27.4.2015 12:08 Güncelleme Tarihi: 27.4.2015 12:10
TRAKYA ELEKTRİK PERAKENDE SATIŞ A.Ş. (TREPAŞ), MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÇALIŞMALARI KAPSAMINDA 'ŞİKAYET YÖNETİM SİSTEMİ'Nİ DEVREYE ALDI.
Trepaş, ’Şikayet Yönetim Sistemi’ni Devreye Aldı

Trakya Elektrik Perakende Satış A.Ş. (TREPAŞ), müşteri memnuniyeti çalışmaları kapsamında ’Şikayet Yönetim Sistemi’ni devreye aldı.
Çağdaş ve hizmet odaklı bir vizyon kapsamında, başta Edirne, Kırklareli ve olmak üzere tüm Türkiye’deki müşterilerine sınırsız hizmet anlayışıyla yaklaşan TREPAŞ, yeniliklerine bir yenisini daha ekledi.
Konu ile ilgili açıklama yapan Perakende Direktörü İsmail Serdar Dönmez, müşteri memnuniyetinin sağlanması için çalışmaların aralıksız devam ettiğini, bu kapsamda, bilgi@trepas.com.tr adresine gelen talep, şikayet ve önerilerin mevzuat çerçevesinde süresi içerisinde değerlendirilip, cevaplandırılması ve raporlanması amacıyla hazırlanan ’Şikayet Yönetim Sistemi’nin devreye alındığını belirtti.