X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER THY'den Bosna için tanıtım atağı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

THY'den Bosna için tanıtım atağı

  • Giriş Tarihi: 26.2.2013 11:52

Saraybosna'ya haftalık uçuş sayısını 2013 yaz sezonunda 18 sefere çıkaran THY, Körfez ülkelerinden Bosna'ya gelmek isteyenlere uygun bağlantılı uçuş imkanı sunuyor.

(THY) Saraybosna Müdürlüğü, Bosna-Hersek'te faaliyet gösteren Bristol Otel, Shaza Otel Grubu ve Güney Avrupa Yatırım Şirketi (SEIC) ortak girişimiyle, Körfez ülkelerinde Bosna-Hersek için tanıtım atağı başlattı.

Bosna-Hersek'e daha fazla turist çekmek amacıyla başlatılan çalışma kapsamında, geçtiğimiz günlerde, Körfez ülkelerinin önemli merkezleri Cidde, Riyad, Kuveyt, Doha, Abu Dabi ve Dubai'de yapılan görüşmelerle alternatif turizm destinasyonu olarak Bosna-Hersek bütün yönleriyle tanıtıldı.

THY Saraybosna Müdürü Ahmet Salih Kansu, konuya ilişkin AA muhabirine yaptığı değerlendirmede, haftalık uçuş sayısını 2013 yaz tarifesinde 18 sefere çıkaracaklarını bildirdi.

Kansu, gerek Türkiye'de gerek Körfez ülkelerinde Bosna-Hersek'e yönelik artan ilgi dolayısıyla perşembe, cuma, pazar ve pazartesi günleri sabah, öğle ve akşam olmak üzere günde üç sefer koyduklarını, böylelikle hem Türkiye'den hem de Körfez ülkelerinden Bosna-Hersek'e gelmek isteyenlerin geliş ve dönüşte THY ile uygun bağlantılı uçuş bulmalarına imkan tanıdıklarını söyledi.

Ahmet Salih Kansu, Körfez ülkelerinden Kuveyt ve Katar vatandaşlarının Bosna-Hersek'e vizesiz gelebildiğini, vizeye tabi diğer Körfez ülkelerinin vatandaşlarınınsa bölgedeki Bosna-Hersek büyükelçiliklerinden vize alabileceklerini vurguladı.

Körfez Arap ülkelerindeki en büyük tur operatörleri ve medya temsilcilerinin katıldığı Bosna-Hersek tanıtımlarında, THY Cidde Müdürü Osman Hacımahmutoğlu, THY Riyad Müdürü Ersen Engin, THY Kuveyt Müdürü Adem Ceylan, THY Doha Müdürü Kürşat Caymaz, THY Abu Dabi Müdürü Şamil Karakaş ve THY Duabi Müdürü Ayşe Mısırlı Mirza, THY'nin Körfez ülkelerinden Saraybosna'ya en iyi bağlantıları veren havayolu olduğunu yaptıkları sunumlarla katılımcılara anlattı.

Saraybosna'daki Bristol Otel Genel Müdürü Kai Behrens de sunumunda, otellerinin birçok açıdan kentin en profesyonel oteli olduğunu ve Körfez ülkelerinden gelecek konukları memnun edeceklerinden emin olduklarını söyledi.


Güney Avrupa Yatırım Şirketi üst düzey yöneticisi Enes Kazaziç ise her mevsim bir başka güzel olan, harika doğası ve zengin tarihiyle, rafting, kayak, dağcılık gibi doğa sporları ve kültür turizmini içinde barındıran birçok alternatif sunabilen Bosna-Hersek'e, Körfez ülkelerinden gelecek turistlere ve tur operatörlerine vize, transfer, otel rezervasyonu, araç temini, başta Arapça olmak üzere farklı dillerde rehberlik hizmeti sunduklarını belirtti.

Shaza Otel Grubu Pazarlama Müdürü Sazi Ebu Salih de dünyanın en eski otelcilik şirketlerinden Kempinski ile işbirliği yapan Shaza otellerinin Medine Shaza ve Saraybosna'daki Bristol Oteli'nin, klasikle moderni sentezleyen konseptiyle bir marka haline dönüştüğünü ve böylelikle büyük bir başarıya imza attığını kaydetti. Sazi Ebu Salih, 2013'te Kerbela'da, 2014'te ise Saraybosna'da yeni birer otel açacaklarını kaydetti.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.