Son yıllarda daha mutlu ve huzurlu... Bunun haricinde fiziksel özelliklerde de değişim söz konusu. Örneğin; sakallı erkek sayısı yükseliyor, kiloda da artış var..
Türkiye'nin içinden geçtiği değişim sürecinin, tüketici profiline yansıyan etkilerini görmek amacıyla TNS araştırma şirketinin 5 yılda bir gerçekleştirdiği Türkiye Profili Araştırmasının 6'ncısının sonuçları açıklandı.
Türkiye'nin 24 ilinde, 15 yaş ve üstü kır ve kent nüfusunu temsil eden 2 bin 72 kişinin katıldığı araştırmaya göre; Türk toplumunun borçlu olsa da, faturalarını ödemekte zorlansa da, eğitimi dışında yaşam kalitesinden memnun olduğunu gösteriyor.
Türkler, kendilerini daha mutlu ve huzurlu hissediyor; dijital yaşama ayak uyduruyor; değerlerinden kopmuyor; şansa inanıyor; dış görünüşüne dikkat ediyor; erkekler bıyıktan sakala yöneliyor...
İşte o araştırmanın sonuçları: