X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Kağıt bilet de çözüm olmadı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Kağıt de çözüm olmadı

  • Giriş Tarihi: 13.6.2015 14:01 Güncelleme Tarihi: 13.6.2015 14:02
Kağıt bilet de çözüm olmadı
Kağıt bilet de çözüm olmadı

'de, toplu ulaşımda 1 Haziran'da yenilenen elektronik ücret toplama sistemindeki değişikliğin getirdiği sorunlar nedeniyle yaşanan sıkıntılar devam ediyor.

'de, toplu ulaşımda 1 Haziran'da yenilenen elektronik ücret toplama sistemindeki değişikliğin getirdiği sorunlar nedeniyle yaşanan sıkıntılar devam ediyor.

Kent içi toplu taşımada, , metro, hafif raylı sistem ve deniz ulaşımında entegre olarak kullanılan elektronik ücret toplama sisteminde, 13 Ocak'ta açılan ihale sonucuna göre işletme hakkının 1 Haziran itibarıyla başka bir firmaya geçmesinin ardından yaşanmaya başlayan sorunlar aşılamadı.

Sistem değişikliğinin yapılamaması nedeniyle 1-10 Haziran'da toplu taşıma araçlarının zorunlu olarak "ücretsiz" hizmet verdiği İzmir'de, 11 Haziran'dan bu yana ise sınırlı sayıda kart dolum gişesinin hizmet vermesine karşın "ücretsiz geçiş" uygulamasına son verildi.

Yeni sistemde halen otomatik kart dolum cihazlarının ve bayilerin aktif hale getirilememesi nedeniyle özellikle işe geliş ve gidiş saatlerinde İzmirliler uzun süre gişe kuyruğunda beklemek zorunda kaldı.

"Kağıt "de çözüm olmadı

Bu arada, kartını yeni sisteme henüz uyarlatamayanlar ve kartında yeterli bakiyesi olmayanlar için yıllar sonra yeniden hayata geçirilen "kağıt bilet" uygulaması da yaşanan yoğunluğa çözüm olmadı.

Otobüsler dışında metro ve deniz ulaşımı kullanımı için biletlerin kart dolumu yapılan gişelerde satışa sunulması nedeniyle bu uygulama da işlevsiz kaldı.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.