X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Göz damlasıyla yapıştırıcıyı karıştırınca...
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Göz damlasıyla yapıştırıcıyı karıştırınca...

  • Giriş Tarihi: 11.10.2015
Göz damlasıyla yapıştırıcıyı karıştırınca...
Göz damlasıyla yapıştırıcıyı karıştırınca...

ABD Florida'da yaşayan bir kadın, göz damlasıyla yapıştırıcıyı karıştırınca gözünü kaybetme tehlikesi yaşadı. Bir hafta önce doktorun verdiği damlayı karıştırarak sol gözüne yanlışlıkla, ojeyi tırnağa yapıştırmak için kullanılan bir yapıştırıcıyı damlatan Katia Gaydos, damlattığı şeyin yapıştırıcı olduğunu fark ettikten sonra gözünü bir daha açamaz hale geldi ve doktora gitti. Sigortası olmadığı için ilk etapta tedavi ücreti karşılanmayan Gaydos, yaşadığı trajedi basına konu olduktan birkaç gün sonra aynı hastane tarafından yeniden çağrıldı. Gaydos'un gözüne yapıştırıcıyı çözen lidokeyn sıvısı döken doktor, kısa bir süre sonra kadının gözünü açabilmesini sağladı.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.