YAZARA MAİL GÖNDER GSM reklamına boğulduk

YAZARLAR / Günaydın Yazarları

HEPİMİZ çekim alanındayız.
Neyin mi?
GSM operatörü reklamlarının...
Televizyon reklamlarını mercek altına alan araştırma kuruluşu Nar Ajans'ın verilerine göre; 2013'ün ilk üç ayında toplam 6 bin 268 saat televizyon reklamına 'maruz' kalmışız! (Allah, cümlemize sabırlar ihsan eylesin!) Bunlar arasında çoğunluğu ise GSM firmalarının reklamları oluşturuyor.

İLK ÜÇ TE LEFONDA
Araştırmada; Turkcell'in toplam 212 saat ile birinci, Vodafone'un 197 saat ve Avea'nın da 117 saat ile ikinci, üçüncü sırayı aldıkları tespit edildi.
Halkbank, 104 saatlik reklam süresiyle dördüncü olurken, 87 saatlik gıda reklamlarıyla Ülker'in de beşinci sırayı aldığı saptandı.
Finansbank, Digitürk, Star TV, Vakıfbank ve Eti'nin de ilk 10 içinde yer alan diğer markalar olduğu aynı araştırmada ortaya çıktı. Rekabetin sonucu olarak bu kampanyaların artacağını öngörmek, kahinlik olmaz.
Reklam, televizyonculuğun can damarı.
Eğer GSM firmaları arasındaki bu rekabet olmasa; belki de onca kaliteli diziyi, yarışmayı, haber ve tartışma programını izleyemeyeceğiz.
Evet, reklam bombardımanı altında inim inim inliyor olabiliriz ama 'reklamsız televizyon' da ütopyadan başka bir şey değil. Yani televizyonunuzun 'çekmesi' için önce cep telefonunuzun 'çekmesi' gerekiyor!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubuna aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir. Ayrıntılar için lütfen tıklayın.