Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Erkek gibi yaşamak...

Bazı istisnalar dışında reklamların genel hedef kitlesi kadınlardır.
Çünkü pek çok evde neyin, ne zaman, hangi marka alınacağına kadınlar karar verir. Bu nedenle reklamların kadınları 'kollamasına' alışkınım. Ama konu, kadına hitap edeceğim derken erkeği aşağılamak olunca tepem atıveriyor. Erkekleri tembel, pis, işe yaramaz bir tür olarak göstermeye çalışan reklamları, bu özellikleri nedeniyle eleştirmekten asla geri durmayacağım.
Bunlardan sonuncusu bir gofret reklamı.
Giyilmiş çorabı yeniden giymek için 'koklamayı', lambanın üzerine konmuş sineği gazete ile öldürmeyi, bütün gün kanepenin üzerinde yayılarak oturmayı 'erkek gibi yaşamak' olarak gösteren reklamı, esefle kınıyorum!..

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA